Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1416 ggr
StinaLisa7
0

StinaLisa7 nykomling här!

Hej allesammans!

Jag har ibland känt mej vilsen i livet, men nu så känner jag det som om jag kommit hem, åtmistonde tycker min tidigare så fettskrämda kropp att detta med LCHF är helt rätt!

Har tidigare viktväktat, ätit otroligt fiberrikt och fettfattigt, studerat GI-tabeller, och som många andra, gått upp 1 kg i vikt bara av att öppna kylskåpsdörren, trots att jag skött mej enligt konstens alla regler.

Har kört min variant av LCHF i en vecka nu, och redan tappat 1,5 kg och mår kanonbra (förutom lite småmolande huvudvärk, som säkert snart går över).

Mina blodsockervärden är nu nästan normala (har typ-2 diabetes), är lite laktoskänslig men jag har inte märkt nåt trots att jag använt både grädde och yoghurt, min förut så torra hy och hår är redan så mycket bättre, har inte märkt nån förbättring av min fibromyalgi än, förutom att jag sover lite bättre nu än tidigare.

Jag är bara såååå tacksam att jag hittade hit!

birmalover
0

Välkommen. jag är själv nybörjare här men tror stenhårt på kosten. Massor av trevliga människor på detta forum

DaMum
0

Hjärtligt välkommen StinaLisa7!

Margareta
0

Välkommen och roligt att starten varit så bra…

Numer pensionär i Nynäshamn

zeretki
0

hej o välkommen! :)

magma
0

Välkommen hit! Roligt att höra att du redan märkt av så många förbättringar.

ninara
0

Välkommen StinaLisa!

Vad glad man blir av att läsa ditt positiva inlägg!  Glad 

Jag är oxå rätt ny o mår bra av denna kost - har inte kännt av några bakslag - lugnt o fint Flört

Mervi
0

Välkommen! Vilken bra start du fått, grattis för det.Glad