Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 4096 ggr
starhawk
0

OT: Two Fat Ladies

Tittade just på Two Fat Ladies från i fredags, dom är härliga dom där två! Inte ett dugg rädda för fett, och inte rädda för kolhydrater heller förresten vilket väl är förklaringen till deras rondör. Inget margarin slipper förbi dom Smör är det fråga om och inga halvfabrikat, det är rena råvaror dom utgår ifrån när dom lagar mat. Också kör dom omkring i den där motorcykeln med sidvagn och skaffar råvarorna direkt från uppfödaren/odlaren

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

korseett
0

jag såg ett avsnitt en gång för ett tag sedan och ja de är härliga

Jerker63
0

Jag har själv inte sett nåt avsnitt än, men min fru älskar dem! Glad

Tisdag
0

Dom är underbara, två tjocka överklass damer med attityd. Glad

bustas
0

Även jag gillar dessa damer. Vissa av rätterna kan man dock knappast äta även om man inte vore LCHF: are. Såg ett program där de varvade vita brödskivor med massor av tomatpuré och sedan stjälptes allt upp och ned och åts kallt. Tyvärr avled Jennifer Paterson 1998.

Minorca
0

Vilken kanal sänds Two fat ladies?, Jag såg något program för jätte jätte länge sedan,

isalu507
0

Läste det här som hon skrev, tycker det är rätt härligt. Fast lite mycket kolhydrater åt hon nog - men inte rädd för fett! Glad

starhawk
0

#5: Den sänds vardagar kl 17:50 på kanal 8,

#6: Härlig lovsång till Smör, (när till och med tillverkaren inser att margarin är skräp är det illa bevänt med den produkten)

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Minorca
0

Tack , det var jätte kul att se dessa tanter igen.

Jag blev lite inspererad av en smörsås

Puhlo
0

Jag har en av deras kokböcker och jisses, de gör så god mat!

Phetra
0

Ser på ett avsnitt nu, men missade vad Clarissa lade emelan fasanen, det var bacon runt kanterna, fasankött i mitten, o sedan täcktes det med bacon, men det var nåt där emellan, kan nån hjälpa mig?

Tack!

Minorca
0

Som jag förstodet var syltade valnötter

valnötter