Julkortsrekord?
Vill du vara med och sätta svenskt julkortsrekord?
Jag tror vi alla känner en person som vi gärna vill önska God Jul och samtidigt gratulera till födelsedagen som är en vecka efter jul
Skriv till
Dr. Annika Dahlqvist
Ovansjö 153
862 96 Njurunda
De hälsovinster vi alla gjort tack vare Annika är värt ett frimärke. det går nog bra att underteckna med signatur eller namn, skulle jag tro.
God Jul på er alla med en bild av en julbonad som min mor sydde till sin första jul som nygift 1926.
Helena Hesselmark
diabetiker typ 0
villket underbart initiativ!
Fantastisk idé! Ska vi få iväg minst 1000 julhälsningar till Annika inom första veckan? Med målet 10 000 julhälsningar? Sen får Annika göra kollage av alla korten, fotografera och sätta in i bloggen.
Då vill det ju till att tråden hålls levande om inte någon kan låsa fast den så den syns
Helena Hesselmark
Hur då syns?
Jag såg den ju!
Och hänger på, men stackars Annika, den bördan blir tung.

Värst blir det för brevbäraren.
Hm, är hon tillfrågad om hon skulle uppskatta detta?
låter inte som nån vidare bra idé faktiskt, stackars människa! Vad skulle hon ta sig till med flera tusen kort!? Hennes privata skulle drunkna bland alla andra…
Vet bara att JAG nog inte skulle bli så värst glad…
Jag har redan fått en massa julkort. Tack alla snälla! Det värmer.
Men tusentals känner jag inte att jag behöver.
På tisdag kväll ska jag ev vara med på Debatt på SVT, om magoperationer. Vi ses då.
Hoppas att jag kan hålla mig snäll då.
önskar GOD JUL här istället 
Annika!
Vem har sagt att du måste vara snäll?
OBS! Kolla TV4 söndag morronprogrammet - jag hörde en påannonsering att det skulle komma en dietist dit som ----
äntligen skulle avliva myten om den där lågkolhydratkosten.
Förresten: God Jul och Gott Nytt År
Jag fick nu meddelande att de kommer att ta upp sprängattentatet i stället för fetmadebatten i Debatt imorgon.
Man kan misstänka att de som vanligt inte fick någon ur "etablissemanget" att ställa upp på debatten.
Hur länge ska kostprofessorerna och nutritionisterna tillåtas obstruera debatten genom att vägra delta i den?
Är ganska säker på att de gjorde detta för att attentatet har haft ett så stort genomslag i media denna vecka. Dock lär debatten komma förr eller senare och jag ser fram emot den.
God jul med förresten! 
Det var både ordvalet och tonfallet som fick min ragg att resa sig, jag är inte säker på vilken programpratare det var, blev så koncentrerad på budskapet, och förbannad.
Tänk om dem gick lika hårt åt pulverdieterna som är baserade på den hemska soyabönan som dessutom kan framkalla allergi.
Fast jag har svårt för att få i mig all protein som jag behöver för att få igång min viktminskning, får inte klart för mig hur det ska funka, just nu fryser jag nåt hemskt men har inte ätit mkt heller, så det får nog bli en smörklick med lite ost på nu snart.