Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3738 ggr
dycheryl
0

tack!!!!!!!!!!!!!!!

hej!är helt ny här,men är så glad att funnit detta forum.efter flera år av att ha blivit tagen som en ätstörd idiot med min kost,är jag på gränsen till gråtfärdighet när jag fattar att jag inte är sjuk i huvudet, som jag fått höra flera år av anhöriga och inom sjukvården!utan att det finns fler än jag som tror starkt på att vi inte är skapta för kolhydrat rik kost.Ni har fått mig att se ljuset igen!tack!

[Pennylane1]
0

välkommen hit här är vi  8 -9000 ätstörda idioter Cool

Margareta
0

Välkommen till oss - vi är som sagt många!

Numer pensionär i Nynäshamn

jejjja
0

Välkommen hit =)

Tisdag
0

Välkommen! Glad

Elfdance
0

Välkommen!

bustas
0

Hördudu! Vad är det där för snack? FlörtUpp med hakan och knäck dina belackare med god mat och friskt humör. Glöm inte att le stort då du möter anhöriga Skrattande. Har märkt att surhetsgraden bland folk i min nähet ökar i kvadrat med min viktnedgång. Märkligt!

Zepp
0

Välkomen!

Här är vi några tokiga som samlas och konspirerar mot myndigheter och livsmedelsindustri. Skrattande

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

kaisakavat
0

Välkommen hit, känn dig som hemma! Skrattande

[GoForIt]
0

Ja här kan man alltid titta in och bli boostad med positivitet och bekräftelse på att man valt rätt livsstil Skrattande. Det kan behövas lite då och då när "anden" känner sig svag…

Fett välkommen!

Gullvi
0

Hej o välkommen! Jag är också ganska ny här och tycker det är vettiga personer allihop - ibland tycker vi inte lika men det är bara roligt… Skrattande du kommer att märka att alla är hjälpsamma när du behöver tips mm, den erfarenheten har jag fått här

magma
0

Välkommen hit:)

yvonnel
0

Vad kul! Alltid positivt och välmenat häromkring, välkommen!Kyss

[stuxen]
0

Välkommen, nu känner du dig hemma kanske.
Det gör i alal fall jag när jag kommer in åp kif.
Lycka till.

Lynxx
0

Jepp - Välkommen :-)

Gör xakt som de skriver ovan - strunta i de som rackar ner på dig!

Du gör det som passar dig - ingen annan kan leva ditt liv & tala om vad som är passar just dig.

Följ din egen känsla!

/L

LCHF-tina
0

Härligt!

Tänk på att folk som försöker tvinga i dig kolhydrater för att det är "bra för dig" själva måste ha nått problem. Det är inte normalt eller särskilt snällt att tvinga nån annan att äta nått man inte vill, det är respektlöst. Hade samma problem när jag var vegetarian som när jag är LCHF:are nu, förr kunde folk lägga en köttbit på min tallrik, nu har jag kompisar som köper bakelser åt mig när vi fikar "men Tina du bantar ju alltid" säger dom. Nej jag bantar inte… suck och stön jag äter som ett jäkla djur men inte just chokladkakor……

min blogg - Tinas Taiwan

yvonnel
0

Så bra att du har hittat hit, här finner du trevliga medmänniskor och mycket kunskap som alla gärna delar med sig av. Välkommen i gänget!