Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 5914 ggr
[Stella69]
0

Dåligt humör

Är det julstressen som gör att folk är på dåligt humör??? Jag tycker att det allmänt är en dålig stämning just nu, det gruffas och knuffas lite här och där.

Varför inte strunta i alla måsten och göra det man tycker är "jul"…….

camsve09
0

Julstress och brist på sol…

Och för egen del - uppsats som ska bli klar, barn som fyller år, bokslut som ska göras… you name it. Jag är på grymt dåligt humör… Rynkar på näsan

fialiten75
0

Stress ger i regel kasst humör… och ja folk stressar för mycket i jultider. Jag köpte de flesta klappar i november, beställt resten på nätet :D, lagar mycket lite julmat då jag inte är så glad i det och pyntar och pysslar det jag har lust med :D.

Är helt övertygad om att mina barn tycker att dom har fantastiska jular med en glad, ostressad mamma även om dom inte får sjöar av hemmagjort godis, får baka pepparkakor med mormor, inte har en lussebulle så långt ögat kan nå och bara EN julgardin i hela hemmet ;).

Min dotter fyller för övrigt år i dag :) och hon är nog nöjd med sin födelsedag också.

Älskar jul :D

Adur
0

Jag är också julälskare och jag väljer konsekvent ut de roligaste traditionerna. Visst, en del måsten är ju oundvikliga. Det skulle knappast uppskattas om jag sa till ungarna att det inte blir några julklappar i år, för jag gillar inte att gå i affärer.

Så lite får man ju bita ihop. Men även vardagen innehåller ju trista måsten. Julkraven är snarare lite roligare än övriga året. Julstädning känns klart roligare än vardagsstädning och att köpa julklappar är tveklöst roligare än vanlig shopping. Glad