Ner i vikt: December
Vi er i vikt i December.
Nu kör vi.
5 kg denna månad hoppas jag på.
Strikt strikt LCHF denna månad.
Kör på.

Hoppelihopp från november till december! Hoppas på att kunna trivas i mina kläder och unna mig en fin klänning till julafton i storlek 40, max! Samt att vara snygg i de underkläder jag köpt till mig sjäv hihi….
Ingen våg, känner mig för och kollar på kläderna!
Ursäkta den personliga frågan, men bara för att veta hur mycket du vill tappa.
Vad har du för storlek nu?
Idag har jag ätit en i snudd på en kyckling med skinn.
Någon som vet hur myckekt 1kg grillad kyckling med ben är utan ben?
Ca vikten utan ben alltså.
Köper ofta grillad kyckling på stan istället för snabbmat, men hyr mycket jag får i mig vet jag ju inte pga alla benen.
NU kör vi.

#2 Ingen fara :) jag har mellan 44 och 42 beroende på klädmärke… Det skiljer sig ju så himla mycket!
Ikväll blir det Zumba (nu när träningsvärken äntlligen gått över från förra veckan)!
Hänger på nu när jag lyckats hålla mig till bra mat en vecka!
Mål - lösare kläder i slutet på dec än i början
Midjemått nu - 91 cm
Förhoppning om att komma under 90 i dec!
Vad det gäller vikten ligger den nu på för mig nästan rekordhöga 82 kilo. Vill bara vända den trenden!!
Framför allt vill jag ÄTA BRA MAT hela dec!
Då säger jag….- 3 kilo innan jul. Det borde gå om jag skärper mig :)
Mitt mål är att komma under 85 kg. till att börja med. Sedan komma under 80, men det är sjutton så svårt. förra vintern var jag 2 kg ifrån, innan den vände uppåt . men då hade jag problem med den svåra vintern och med Fk. Nu är det problems igen Dels med FK och dels medannat Hoppas att vintern inte blir så svår att jag inte kan gå mina promenader.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
I december ska jag knäcka de där ca 2,5 irriterande envisa kilona kvar till mitt mål - lyckas det ska det inte gås ner ett gram till.. ;-) - utan då tar kampen att hålla sig kvar där vid…. Önskar oss alla lycka till och att vi klarar att ge oss själva den fina julklappen.
Tveksamt om jag kommer komma ner något känns inte som det.
Men vi får väll se.
Vill ner under 90 sträcket i alla fall.
Synd att jag inte kan stava men men.
Skall snart äta.
Och hoppas att vågen skall sätta fart.
Men men jag är inte hungrig i alla fall.
Har slutat dricka läsk, godis osv.
(LER)
Åt 4 rutor mörk Choklad i går men men i alla fall.
JAJA nu kör vi sten hårt och jag själv, knivigt strikt.
Ja nu kör vi! Jag vill gå ned 0,5 kg i veckan under december. Får se om det är möjligt. Håller på med mitt livs första detox just nu som gör att mitt kolhydratintag ligger högre än vanligt. Tycker det ska bli spännande att se om jag märker någon skillnad :)
#10 Och varför kör du detox?
Jag väger in mig för december imorgon! :) Jag vill mest känna mig snygg och stilig i min nyårsklänning. Den är grön och fin och i storlek 38, och ser helt fantastiskt ut till mitt nya röda hår :)
Ligger runt 1,5 kilo över min målvikt, det skulle vara najs att ta i alla fall ett innan december är slut, fast jag måste ju ha något projekt till 2011 också?
I alla fall, för november var målet att hålla sig sockerfri och det gjorde jag förutom två helt fantastiskt misslyckade dagar.
I december vill jag förstås hålla mig helt sockerfri. och skippa halvfabrikaten runt jul! Så vill jag hinna med en del träningspass också innan mitt svettiskort går ut, men just nu har jag ingen riktig plan med min träning. Det är ett projekt till våren iofs, komma lite lite närmare magrutorna! :)
Idag kollade jag igenom gamla blogginlägg och hittade en fin liten vers som jag skrev 2008:
skicka in papper för att få min lön
ta körkort men samtidigt tänka på miljön
livsmedelsverket propagerar för
lättmargarin istället för smör
500 gram om dagen grönt och frukt
helst närodlad obesprutad produkt
äta vegetariskt för
kött är barbariskt men
you
say
potato
i
say
fuck
you.
vad händer härnäst, blir det rättegång eller efterfest?

Gnetar på, känner mig nöjd! Inga avsteg eller missöden. Begraver mig i filtar här i -22 och hinkar i mig the!
Igår var jag ute och red för första gången på nästan 2 år, härligt härligt, men uj så kallt det var trots 5 tröjor och 3 lager byxor. Finns det någon som har bra klädes tips för fötter och kropp? När jag kommit hem och tagit en riktigt varm dusch blev det lite keso á la malta utan clementiner, Mmmm gott var det!
Idag ska jag testa ett par byxor som inte suttit snyggt innan, ska bli skoj att se om det blivit någon bättring på det där!
#11 Mest pga nyfikenhet faktiskt. Och för att få igång min tröga, tröga mage.
#14 För Detox är ju inget som någon människa behöver, det är ju bara marknaden som skapat denna BS produkt.
Rena kroppen haha, Det gör kroppen dagligen och äter man oproceserade produkter så finns inte det några rester i kroppen.
Så jag tycker det är synd. För du kastar dina pengar i sjön. :(

55 kg på julafton är målet. Sen 54 till nyår
Ser fram emot fet julmat 
Lycka till allihopa.
Hoppas vi når våra mål.
Jag kommer inte att nå mitt på - 3 kilo innan jul….för mycket fusk just nu. Men det gör inget :)