Var syns bloggarna?
Började just här och skrev ett blogginlägg som start. Finns ingen del på kolhydrater i fokus där senaste uppdaterade bloggar syns?
De senaste inläggen syns i listan till vänster, där du antagligen ser detta. Senaste inlägget kommer överst. Alla trådar du skriver i finns också under fliken Mina inlägg till höger. I den grå rutan under kommer alla trådar upp som du skrivit i och som någon annan sedan kommenterat.
Tyvärr måste något gått fel när du skrev ditt första inlägg, men du är jättevälkommen ändå. Du kanske kan skriva det igen så får du en egen tråd där du kan rapportera hur det går - ställa frågor och få respons.
Det finns ju en flik längst upp där det står bloggar. Men där får man upp de senaste bloggarna för alla medlemmar på iFokus. Det finns en länk där med fler bloggar; fortfarande bland alla medlemmar på iFokus. Och jag vet att det fanns en lista med alla KiF-are som bloggade, dels här på iFokus, dels en med externa bloggar. Men jag har inte sett den på jättelänge, och den lär inte vara aktuell nu. Och jag vet inte hur mycket dessa bloggar används av KiF-are; själv skriver jag bara här i inläggen, inkl i min egen tåt någon gång ibland.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Men oj, den fliken har jag inte ens sett, än mindre läst.
De senast uppdaterade bloggarna syns här
Numer pensionär i Nynäshamn