Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3723 ggr
smurfan37
0

Sukrin i Lysekil :)

Nu finns sukrin att köpa i Lysekil på life butiken! Va där häromdagen o döm om min förvåning när jag såg det. Har ju kollat runt lite här o var innan.

[Pennylane1]
0

ja vad kul, det börjar sprida sig, även en hel del ica-butiker har det! Tom "min" här på Hammarö, såg jag av en slump!

bustas
0

Va kul. Kommer att flytta till lysekilstrakten om ett par år. Bra att de förbereder sig. Flört

smurfan37
0

Ja det e bra när det börjar komma bra saker till vanliga affärer.

#2 Vart någonstans ska du flytta? o hur kommer det sig, omnågra år? Själv bor jag i sotenäs.

Chinilla
0

Åh här har jag inte brytt mig om denna tråd, för jag tänkte att det säkerligen ändå inte är hit det hunnit komma. Det tycks alltid bara vara andra ställen. Men det hade det ju!!! Skrattande Tjoho….för en endaste gång lyckas något hitta hit tidigt.

bustas
0

Smurfan 37. Jo det är så att jag kommer från Göteborgs södra skärgård och på min fars sida är det Strömstad som gällt så långt tillbaka som 1600: talet. Så, någon stans mitt emellan tyckte jag vore bra. Att det rör sig om 2 år är det faktum att jag helt enkelt planerar att sluta knega då.

smurfan37
0

bustas: Va trevligt. Lysekil e en fin liten stad :) Mina föräldrar bor där, o trivs jätte bra. Lchf: are oxå :)

bustas
0

Bra. Vi kommer säkert att ses vid köttdisken någon gång i framtiden. Vad heter krogen vid torget nära hamnen? Åt stekt rödspotta med skirat smör där i somras. Kors i helskotta vad gott det var.

rikpe190
0

Menar du Restaurang Rosvik möjligtvis? Troligtvis en av de bättre restaurangerna i Lysekil Glad

bustas
0

Japp, så hette den. Vilken rödspätta, wowTungan ute.