Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 5850 ggr
bustas
0

Ny operationvariant.

Ny operationsidé. Bieffekt: diarré.

Någon med erfarenhet av denna metod?

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8228523.ab

Wildrat
0

Det var en som ställde frågor här som gjort sånt. Han höll på att tyna bort och dö för han kunde inte behålla nånting och ingen i sjukvården hjälpte honom.

Verkar vara den allra vidrigaste formen av misshandel och borde förbjudas med en gång. Gastric bypass är en stympning, det här är en lång och plågsam död.

Hur någon inom sjukvården kan tycka att detta är bättre än LCHF är för mig ofattbart.

Här är tråden med diskussionen.

kaisakavat
0

Det hela låter fullkomligt rubbat!

*bedrövad*

Magica1970
0

Experiment på människor … hmmm … Låter 40-tal, men en del har visst inte kommit längre i utvecklingen.

MimLan
0

#3 Tycker du det om andra operationer? Eller bara sådana du inte gillar? Lite mer nyans, tack.

Leifanders
0

Men det är ju så sjukt så det finns inte. Jag hoppas verkligen att den här trenden med operationer tar slut snart…

Magica1970
0

#4 Ordet experiment är nyanserat (kan inte se att jag nämnde ordet operation någonstans i min text).

MimLan
0

#6 Då får vi hoppas att du aldrig behöver något som krävt/er experiment på människor. Sannolikheten för att det inte redan skett är dock extremt liten.

Magica1970
0

#7 Har du fått i dig för lite fett idag? Flört

gun92884
0

Har i landet gar det at andra hallet … de ska nu SANKA minimumkravet pa vikt som man behover vaga for att fa magsacksoperation. Halsa? Vem's halsa? The greenback's ($).

starhawk
0

Metoden är ju bra för läkarna först får dom förstöra mag-tarmkanalen sen får dom skönhetsoperera all lös hud som hänger på stackaren. Patienten lär emellertid inte vinna nåt på metoden

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

maxiq
0

Landstinget i Västernorrland utför inte längre bukplastik "på köpet" utan det får ske med egna pengar på en privat klinik med samma läkare som skulle ha opererat dem på sjukhuset. :-/

gun92884
0

#10 … och da har vi inte ens lyft pa tacket som doljer alla mojligheter att utveckla detta for en aldrig sinande profit i framtiden … proteinpulver och pulver mat, nodvandiga vitaminer och mineraler som tillagg  eftersom patienterna kommer att ha svart att fa i sig/behalla vanlig mat … atminstone lar det inte ga sa att de kan leva pa det de far i sig … alla specialplagg och vad som kommer att behovas for att kanna sig 'frasch' - av nagon anledning gor detta ordet gor att det kryper i huden pa mig … tva ord ar jag allergisk mot - 'frasch' pa svenska och 'cute' pa engelska …