WOW WOW och WOW igen
Nyss kommen från seminariet på Hälsans hus i Sthlm och jag är helt såld. Ännu mer nu än vad jag var tidigare får jag då säga.
Det var en enorm känsla att sitta omgiven av så mycket kunniga människor och bara trycka in i huvudet hur fantastisk denna kosten vi äter verkligen är och vad den kan göra för människor som inga kostrådgivningar har kunnat göra tidigare.
Frank, Annika, Sten Sture och Lars-Erik vilka fantastiska människor det faktiskt är. De är helt klart NUMMER ETT på min idol lista måste jag säga och som ett litet barn säger jag då att jag nu äger ett signerat exemplar av Annika Dahlqvist blogg bok *fniss*
Kram Kia som nu ska flyga hem till Skåne igen
Kul! Jag ska dit i Juni!! :D
Dessutom hur roligt är det inte när någon kom fram och sa är det du som är Kia 34, det är jag som är Karin 20 och lite senare det är jag som är okyhvn (rätt stavat?) Eller Hej det är vi som har matfriskbloggen…..
Ännu mer nu känner jag att en LCHF träff måste bara hända :)
Kram Kia

Tack Kia o Karin 20 kul o träffas , o jag o min man kan bar instämma med Kia seminariet var så bra.

Och jag håller också med. Jättekul att träffas och seminariet var kanon! Tänk om vi skulle kunna göra något liknande om/när vi träffas alla och bjuda in någon av dessa för peptalk
//Karin
Jag förstår så väl hur lyriska ni är, jag var likadan i december när vi var där…
Numer pensionär i Nynäshamn
Å, så kul Kia34!
Jag ser fram emot konferensen i juni!

Ja, det var ett bra möte. Jag har bytt mail med tusentals människor under de senaste åren och nu fick jag träffa flera av dem. Det var väldigt kul. Har jag en chans så ställer jag upp och peppar när ni har något eget möte.
Sten Sture
Skaldeman!
Jag ser fram emot att få höra och se dig live 2/6!
Kram från "185-kilosdamen"!
Läste just ditt inlägg om seminariumet i Stockholm , det låter så spännande .Min fråga - var hittar jag information om det ?
Anitaj

http://blogg.passagen.se/millimetervagor/?anchor=http_www_2000taletsvetenskap_nu_pdf
Här kommer en länk och det finns mycke att läsa på dessa sidor
Tack för tipset och länken
hälsning Anitaj
Jag är inte någe avundsjuk aaaalls… 

Jag är avundsjuk!!!!!