Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1878 ggr
Iza_the_cat
0

Trilla dit idag

Har varit jätte duktig och dragit ner på kolisarn jätte mycket men idag trilla jag dit

Jag suktade så efter blåbärssoppa så jag drack en ½liter

Fy vad jag skäms

kram

Patti
0

Gjort är gjort. Nya friska tag.Skrattande
Du tog ju i alla fall något vettigt jag föll på chokladpudding….Skrikandes

Iza_the_cat
0

MM men

Jag hade tagit chokladpuddingen om jag haft det hemma

Patti
0

Fy dig! Skrattande

Men ärligt talat, jag tror alla trillar dit någon gång. När man är hemma och halvt uttråkad, när man är ute, fester osv. Det är oftast att säga "oops" och kavla upp armarna och fortsätta som man gjorde innan.

gammelmor
0

Man får ju bevisa sin mänsklighet någon gång!Flört

Allvarligt talat, det är misstagen man lär sig på. Ju sämre man mår av dem desto längre tid dröjer det innan man gör om dem.

sasi
0

Jag har oxå trillat dit i dag

Har inte bakat kanelbullar på lång tid, gissa hur många jag åt när de låg där och luktade gott under handduken.

Alldeles förmånga Usch och fy på mig!!!

zeretki
0

Iza, det är lätt hänt! Tänk att du kan kämpa dubbelt så mycket imorgon istället! :)

Mervi
0

Precis samma har vi gjort alla. upp på banan igen och kämpa vidare. Inte gråta över spild mjölk!Glad

Patti
0

Mervi - precis mjölk är inget att gråta över för mycket kolhydrater i det ändå. Grädde däremot Gråter

dcos
0

Vi hade kursavslutning på jobbet igår. Efter två veckors kurs så beställde deltagarna semlor. Jag älskade semlor.. förr. Igår åt jag  locket, grädden och det mesta av marsipanen. Resten av dagen var jag speedad, som om jag druckit massa för mycket kaffe, mådde illa och kunde inte koncentrera mig på något. Idag var det bättre, men koncentrationen har inte funnits här idag heller. Jag har gjort massa saker på en gång, hoppat hit och dit mellan projekten. Fått massa gjort, men nästan inget blev färdigt Hoppas det är bättre imorgon.

Gugge
0

idag är visst dagen då vi ska trilla dit. själv åkte jag dit på barnbarnets födelsedagstårta. han fyllde moped och hade valt tårta själv och jag åt en bit. det är bara att erkänna. men sedan blev det fläskkotletter och smör när vi kom hem

ninara
0

Stora Torskardagen tydligen!

Jag gjorde stora kroppkakor och slök en med smör o kryddpeppar - sen var det stopp, fick inte ner riktigt hela… Är inte sugen på det mer nu :)

jazza
0

Prinsesstårta!!!!!Behöver jag säga mer??

vildkatta
0

*skratt* Åhhh vad jag tycker om er!!!

Jag åt oxå tårta i dag, fast nu avslutade jag dagen med ett mål lax så jag ska vakna bättre i morrn när tårtan inte ligger överst (svalde laxen levande å sa åt den å käka upp tårtbiten i magen )

FlörtRäcka ut tunganFundersamOskyldig

Gugge
0

smart!

vildkatta
0

..alla sätt är bra……

Oskyldig