Skulle varit roligt
Jag tycker det skulle varit roligt att träffa lite av Er LCHF:are som bor i Helsingborg med omnäjde på riktigt kanse kan vi hjälpas åt med ett eller annat sen kan det vara rätt roligt att se vem det är man prater med också
Någon annan som tycker det skulle vara något ??
Åh, där bor inte jag.. :/

Du är välkommen ändå
kram
Skulle vart kul annars menar jag :D å träffas irl oxå å inte bara i nätdjungeln..
Va snällt :D ska hålla koll om de blir någe..

lovar att hålla alla som är intresserade uptodate

Hmmm, jag bor ju inte heller där!
Hej. Jag bor i Helsingborg och tycker också det skulle vara trevligt att träffas.
Ja men vi kan ju träffas på våra respektive orter där vi bor. Det finns säkert flera LCHF-are llite varstans i byar och städer runtom i Sverige. Jag bor i Hudiksvall, så hör gärna av er till mig ni som bor här och vill träffas. Jag tycker det vore kul. Det kanske blir flera som kommer då och blir inspirerade av våran kost. Vänner som vill ändra sin kost och är nyfikna!
Gå och fika på Fyren med kaffe och smör! Fast smöret får vi ta med själv..
Själv bor jag och Ida i Stenungsund, 5-6 mil norr om Göteborg.
Kan man söka medlemmar på vilken ort de bor?
Tyvärr inte… men vi kan ju söka så här…
En tråd per ställe att träffas på tex
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag bor i Ullared men kör gärna en bit för en trevlig samvaro med likasinnade.
Vi i Stockholmsområdet kan nog bli ganska många…
Numer pensionär i Nynäshamn
Det är ni väl redan! 
Jag bor också nära Helsingbrog, 2 mil utanför, och jobbar i Helsingborg. 

Ni som bor runt Helsing bor jag lägger upp en ny tråd under Helsingborg
Så kan vi ju se om vi kan komma på en tid som passar alla
Kram

Mervi, vad roligt! Då skulle vi kunna träffas när jag hälsar på mina föräldrar, som bor i Ängelholm! 
(Själv bor jag ju i Östergötland)
"still lost in space and time"
odezza, vad kul att du har föräldrarna i Ängelholm. Det skulle vi kunna, jag bor inte så långt från Ängelholm heller, kanske 1,5 mil. Jättekul, kanske det blir något tillfälle i sommar.