Berocca
Har stoppat i mig Berocca i flera år och funderar lite om nån vet ifall det på något sätt förstör eller försämrar resultaten på vågen. Kanske någon som har nått bättre förslag? 
Påverkar vikten är väl möjligt att Berocca gör, jag har ingen erfarenhet själv. Däremot räcker det att kasta ett öga på innehållsförteckningen för att jag ska bli misstänksam. Tror att en del av ingredienserna kan göra människor sjuka:
Surhetsreglerande medel (citronsyra, natriumvätekarbonat, natriumkarbonat); vitaminer (askorbinsyra, nikotinamid, kalciumpantotenat, tiaminhydroklorid, riboflavin, pyridoxinhydroklorid, folsyra i form av pteroylmonoglutaminsyra, biotin, cyanokobalamin); mineraler (kalciumkarbonat, natriumriboflavinfosfat, magnesiumsulfatdihydrat, zinkcitrat trihydrat), fyllnadsmedel (mannitol), aromämnen, salt, färgämnen (betakaroten, rödbetsfärg); sötningsmedel (acesulfamkalium, aspartam); skumdämpningsmedel (polysorbat 60).
Inget jag skulle vilja ge min kropp dagligen.

Prova Mivitotal istället?…jag tror deras innehållstäckning ser bättre ut…Rätta mig om jag har fel…

#1: Aha! där har vi Aspartamet igen, utmärkt som myrmedel men knappast något man bör stoppa i munnen
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Ja det var ungefär det jag trodde, massa skit alltså. Ska kolla på Mivitotal, tack! :) Kanske man tom klarar sig helt utan det!
#4 Vitaminerna är de samma som i de flesta multivitaminer så eg kan du väl byta till vad som helst?
Men skippa brustablettena (och ev tuggtabletter), de innehåller alltid sötningsmedel.