Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 8049 ggr
dogwalker
0

i form med Anna Anka

Såg ni det igår. Blir så trött ibland

Aniara4
0

Nej. Jag kunde räkna ut i förväg att jag inte skulle uppskatta programmet, så jag avstod från att lägga energi på att titta på det!

WilliamJ
0

Kollade lite och killen verkade äta en gräddfylld kost med LCHF-liknelser. Kanske han bara behövt dricka lite mindre grädde för att få till det med AnnaFlört

Roscoe
0

Om jag inte såg fel så "toppade" han den LCHF liknande måltiden med 4st stekta formfranska skivor!

elina88
0

Ja, och dessutom hällde han i sig minst 2 glas rödvin varje kväll. Hm, konstigt att han inte gick ner i vikt!

OneManArmy
0

Ah känns som 2 glas rödvin varje dag inte är någon speciell höjdare för fettförbränningen ;)

charmkvark
0

Jag zappade bara förbi, men då visade de att han åt en stor stek med spenat samt snacksade på mozzarella. Inte så farligt! Sen hinkade han visserligen i sig vin, men iaf.

chrand
0

Jag tyckte han sa att han åt enligt Montignac.

För övrigt älskar jag Anna Anka! Vilken diciplin människan har!

[annalinnea]
0

Jag såg avsnittet och tänkte att ja, han åt ju inte så himla farligt. med lite justeringar skulle han säkert kunna fortsätta på ungefär samma spår… synd att en "expert" ska förkasta hans matvanor helt och det hon framställs ju som den absoluta sanningen, t ex att man MÅSTE ha kolhydrater, etc.

Samtidigt är det svårt att säga emot henne, hon ser ju helt fantastisk ut och det är inte så konstigt om folk vill ha råd från henne med en erfarenheten hon har av träning. Däremot kan jag slå vad om att hon aldrig haft något problem med socker..

Sen tycker jag att programmet var lite halvtattigt och förutsägbart, det hade varit lite häftigare om han kom tillbaka till LA efter ett år eller så, med magrutor och superkondis, istället  för bara ett par kilo lättare, en ny kavaj, motljus och uppenbar vinnarmusik…

Sen tyckte jag lite synd om honom när han avstod sin älskade mozzarella för fettets skull. ;P

MissMullig
0

Om jag inte misstar mig nu på person så har jag för mig att just denna killen var med i ett program som gick i repris i sommras. Om det nu var han (vill minnas hans röst mm stämmer inn) Det var ett finskt program och då provade han just på Montignac vist. Han misslyckades iaf den gången.

Kan ha fel men är rätt säker