Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 2126 ggr
birmalover
0

Bara vatten som försvinner?

Hej. Jag är på min 6:e dag jag kan inte tro det själv men rasat otroliga 4,8kg på de här dagarna. Är det bara vatten så i början eller kan jag hoppas att lite fett försvunnit ocksåSkrattande

Mvh Cecilia

Doc
0

två tre kilo kan vara vatten… Flört

DaMum
0

En del är vatten, men inte bara!

Jisses, så kul det måste kännas med en rejäl initiationsrush på det här viset! Hoppas det gör dig taggad att fortsätta!

Lycka till och kram på dig!

Mona-Stina
0

Rejäl rivstart Brimalover. Visst är det vatten, en del i alla fall men det ger en en morot att fortsätta. Kan bara säga grattis!

birmalover
0

Tack så mycketSkrattande Det är ett fantastiskt trevligt forum det här Massor av positiva omtänksamma människor.

Mervi
0

Grattis!! Vilken rivstart!

Surra
0

Otroligt kul att läsa! vad har du för hemlighet? Förvånad

NancyAlke
0

Hmmm…. undrar hur många vattenbyten du gjort i dina akvarier på den här tiden..Förvånad. för nån hemlig motion eller nåt måste du väl ändå tagit till… Räcka ut tungan  Grattis till ett lyckat resultat!!!

/Tant Nancy

Skaldeman
0

Mäter man sina framgångar på vågen så är den inledande viktminskningen en sporre. Den egentliga fettförbränningen kommer normalt igång vecka tre. Då är fettbrasan tänd och den första anpassningsfasen avklarad. Nästa fas tar några månader. Efter ett kvartal, eller i värsta fall två, har man övergått till ren fettdrift. Den som väl nått den fasen vill aldrig tillbaka in i kolhydratdimman.

Sten Sture

Bullan
0

Oavsett om det är vatten el inte, så har din kropp iallafall nästan 5kg mindre att släpa runt på :)

5kg = 10st Smörpaket !!!

Grattis och lycka till i fortsättningen :)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Iza_the_cat
0

dom smörpaketen kan man ha på macka istället för att bära runder på dom Bullen Oskyldig

Bullan
0

PrecisCool!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Iza_the_cat
0

nä nu blev det fel inte mackan

på köttet eller biffen

birmalover
0

Jag vet faktiskt inte varför det gått så snabbt. Var morgon jag vaknar tänker jag nu har jag nog inte gått ner något lika glatt överraskad blir jag var gång. det ända jag får i mig i kolhydratväg är från yogherten,cremefraiche och ägg annars äter jag bara kött, tonfisk,kyckling, wienerkorv mycket ost o steker maten i mycket smör samt har smält smör till maten. Har vräkt i mig fläsksvålar. Dricker mycket vatten då jag känner mig mer törstig antagligen på grund av fetaosten som är lite salt. Druckit 2 glas vin fredag 2 glas vin lördag. Äter stora portioner. Lovar att berätta när viktnedgången avtar blir nog snart antar jag. Tack än en gång för alla grattis.

Mvh Cecilia