Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 854 ggr
Margareta
0

Om vår sajt...

Vill bara säga att jag är så himla glad att jag startade den här sajten.
Det började med att jag hittade http://shetlandsponny.ifokus.se via en annan sida. Där trivdes jag alldeles utmärkt eftersom vi har en shettis och att jag träffat sajtvärden live tidigare i livet…

Sen hittade jag till http://katter.ifokus.se eftersom jag för tillfället har två raskatter (skogisar).

Jag blev väldigt förjust i iFokus-nätverket som idé med olika ämnesområden som "korsbefruktar" varandra och tänkte med en gång på att starta denna sajt. Jag diskuterade ärendet med Staffan som är "boss" här på iFokus (han syns i spalterna ibland, när han törs lägga sig i…) och vi kom så väldigt bra överens direkt. När idén kom ut bland övriga sajtvärdar, var det några som ville att jag skulle vara bredare än just Kolhydrater, typ Vikt, bantning eller nåt, men si då sa jag nej!!! Kolhydrater eller inte alls och där är vi nu.

Det känns fantastiskt att inom en månad ha 200 medlemmar och oerhört stor aktivitet. (Det finns statistik på sånt här på sajten…som teknikerna har koll på och vi ligger bra till, väldigt bra, för att vara så nystartade!

Detta vill jag så här spontant tacka er alla för, eftersom det inte blir något alls om vi inte hjälps åt!!! Jag har semester nu och har avsatt extra tid för detta (trots vackert väder och annat), men jag hoppas att vi skall hålla snurr även när terminen börjar.

Som en liten extra finess, vill jag gärna putta för alla de andra iFokus-sajterna som finns under Fler sajter upptill, eller till höger under "mina sajter". Så fort ni sparar någon annan sajt till Era favoriter räknas ni som medlem även på den sajten och det gläder alltid någon Sajtvärd och dennes Medarbetare. Själv är jag medlem och ofta aktiv på flera stycken andra än vår om Kolhydrater!!!

Livet är så mycket mer än mat numer….

Numer pensionär i Nynäshamn

Fibblan
0

Visst är livet mer än mat, men det styr ganska mycket*S*  Tror denna sajt kommer växa otroligt mycket mer ska du veta. Det sprider sig som eld detta med LC.

Det är bra.

Margareta
0

#1 Det känns som att vi är väldigt rätt i tiden, och det är det som är så roligt, att vara "rätt" för en gångs skull i livet!!!

Mervi
0

Jättehärligt Margareta. Det går som på räls och sajten behövs verkligen.

ingela101
0

du gör ett toppenbra jobb m sajten tycker jag, tack för ett lysande initiativ!

Kia
0

Jag är så tacksam för att jag har hittat hit:)

Margareta Tack och tack alla som är här:)

Karin20
0

Håller med, fantastiskt att få prata med andra som försöker som jag, på ett enkelt sätt! Och du Margareta verkar ju vara oerhört kompetent, entusiastisk och initiativrik. Fortsätt så här för min och alla andras skull!!! Så är jag tacksam för livet

//Karin

Fibblan
0

Det kommer flera hela tiden tror jag:)  Jag bubblar till allt och alla och folk säger att dom ska in och läsa för dom blir nyfikna Skrattande

AnnK
0

Jag tycker sajten är HELT suverän och den bästa som jag har hittat. Jag älskar blandningen av kompetent kunskap och vardagstips & stöttningar! Fantastiskt gjort av dig Margareta att du vill och orkar driva den här sajten. Och du: den är helt otroligt användarvänlig, lätt att hitta i trådarna, överskådlig osv. Detta är en aspekt som lätt glöms bort (men som av någon anledning alltid dyker upp där det är många kvinnor bland användarna…hm…vad kan det bero på?Glad) Jättetack till dig!

Margareta
0

Känner att jag ville dela med mig av det jag skrev 1/8 förra året.
Då hade jag aldrig kunnat drömma om att vi så snart skulle nå upp till 1000 medlemmar…

Nu är vi NÄRA…

MegN
0

Jag uppskattar verkligen ifokus-nätverket, och är numera nästan mer aktiv på t.ex. medeltiden.ifokus.se än på kolhydrater…! ber om ursäkt för den saken, men ju längre man äter LCHF desto mindre undrar man ju över… Och jag har heller inget jag vill häva ur mig klagomål etc. Så jag kommer in här lite emellanåt, när jag har "spanat" runt färdigt på mina andra ifokus-sajter.

Jag vill förstås gärna bidra som "mentor" eller så till nybörjare, men det finns så otroligt många andra kunniga här på sajten att jag inte känner minsta dåligt samvete över att jag är i "andra rum här i huset"…!

Margareta
0

Det är helt ok MegN och det är ju därför jag gör reklam för de andra sajterna. Vi är ju en familj och plötsligt hittar du någon där i medeltiden som vill äta som man gjorde förr och då finns ju vi…Flört

magma
0

Jasså är det dit du försvunnit, MegN;)