Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 1203 ggr
DaMum
0

Till alla på KiF!!!

Hej allihop!

Jag bara måste få be om ursäkt att jag varit "gles" på senaste tiden. Det är lite mycket runt mig just nu, och denna helg kommer jag inte att ha många minuter framför datorn.

Jag vill också passa på att önska alla nya välkommen! Jag brukar försöka göra det direkt när jag ser någon nyregistrerad, men jag vet att jag missat några nu, och till er vill jag bara säga att det är jättekul att ni hittat hit och att jag hoppas ni ska trivas här! Vi är ett härligt gäng här vill jag lova!

Och slutligen, till ALLA; Jag älskar er så mycket! Tack för att ni finns!

TREVLIG HELG!

Margareta
0

Kära vän!
Du behöver inte be om ursäkt för NÅGONTING, vi är bara så glada när Du är här och "Jag har sått ett frö…"-tråden är helt underbar.

Du kommer och går som Du vill och vi finns här när Du orkar, hinner och har tid… precis som alla andra.

Numer pensionär i Nynäshamn

catlin
0

Kyss

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

asa32
0

Kyss, Puss på dig. Allt du skriver gör att jag mår bra. Det är härligt med människor som du, som visar att det går att ta sig genom även svåra stunder.

magma
0

Jag har tittat efter dig:) Inte ska du ha dåligt samvete inte! Jag är glad de gånger jag ser dig här, har nyss läst (och svarat) i "frö-tråden)

Trevlig Helg!

Iza_the_cat
0

Vi älskar dig tillbaka

Du är en ispirations källa till mig när jag ser vad du går igen om men det viktigaste e faktiskt att du inte ger upp

Kram på dig

Mervi
0

Ingen ska behöva be om ursäkt om man inte kan vara här hela tiden. Men det är alltid lika kul att läsa dina trådar och kommentarer. Kram på dig och ha en bra helg.

DaMum
0

En jättekram tebax till er alla!

Nu är mitt stöd, och ger mig inspiration, bara så ni vet!

Kramar!

mumsan
0

Tycker alltid om att läsa dina inlägg DaMum, men du behöver absolut inte ursäkta dig om du inte hinner. Så är det för oss andra med. Ibland kan det bli flera dagar emellan eller så kanske man bara tittar in lite och går ut sen igen.

DaMum
0

Pöss…

mezza
0

Pöss och puss till baka!

jag har det inte bråkdelen så rörigt i itt liv som du har och ändå hinner inte jag med….

Det som är finessen är att vi är många!!!!!!!!!!!

Prinsessan_Mimmi
0

Älskar xd