Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1662 ggr
Kia
0

Tack

Hej Alla

Igen vill jag verkligen säga tack till alla er som stöttat mig att göra detta programmet. Vissa gillar det jag gjorde andra inte…..

Jag är hemma nu från min semester och jag inser nu hur mycket vänner jag har fått i detta forumet….. Ni är helt underbara allihopa.

Jag är nöjd med min medverkan och även om jag anser att de skulle pratat mer om LCHF så fick jag fram det jag behövde få ut och kanske bara kanske har det hjälpt någon annan på vägen.

Nu fortsätter kampen igen :) Men så mycket lättare den är med alla er. Wow vilket stöd Ni är blir rörd när jag tänker på det.

Kramar er alla

/Kia

birmalover
0

Du fick mig att hitta hit o jag är jättenöjd. Tack Kia34

gammelmor
0

Hoppas att du har haft en skön semester och välkommen till vardagen!

zeretki
0

VÄlkommen tillbaka Kia! :D *Stor kram*

magma
0

Välkommen tillbaka!

lizziett
0

Välkommen tillbaka! Att TV3 inte ville ta med mera om LCHF är deras fel, inte ditt. Du gjorde vad du kunde, och att du vågade ställa upp. Det behövs flera som du.

mumsan
0

Hej Kia!

Jättebra när du var med i TV. Såg dig och tyckte att du gjorde helt rätt. Bor i samma stad som dig, kände igen en del personer och platser. Världen är liten. Om du vill och känner för det så får du gärna kontakta mig.

DaMum
0

Jag tycker att du var fantastisk Kia! Så starkt att gå ut så där med sig själv och sitt innersta!

Du har min allra djupaste beundran tjejen!

Kram!

Mervi
0

Välkommen hem! Kram på dig, du är modig!