Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1285 ggr
magma
0

OT- men ändå inte! Trädgårdsmässa?

Lite kryptisk rubrik kanske…. Men så blir det när man försöker få in så mycket som möjligt på minsta möjliga plats.

Jo! Fick idén när Kia skrev om att det vore kul med en LCHF-träff i Stockholmstrakten. Trädgårdsmässan i Stockholm som går av stapeln sista helgen i mars (Älvsjö??) drar ju många besökare- är det inga LCHF:are härifrån som ska dit? Kanske kunde man sammanstråla lite informellt vid någon tidpunkt, om nu fler än jag ska dit? (Mig själv träffar jag så ofta ändå)

Jag är där 31 mars.

Margareta
0

Jag kan komma 31 mars, hade ändå tänkt dit…

Numer pensionär i Nynäshamn

ovkyhn
0

Kommer från skövde ska till stockholm i helgen till hälsans hus så på trädgårdsmässn kan ja inte komma, skulle ju annars vara kul o träffas o kul med trädgårdmässan oxå.

maf55
0

Jag kan komma den 31 mars, jag åker till Mässan ändå så det vore jättekul!

magma
0

Spännande…! Visserligen har jag svärmor i släptåg, men hon klarar nog av att roa sig själv en liten stund:O)

Margareta
0

Vad skall vi ha i knapphålet istället för en röd ros?

Ett mini-smörpaket kanske?Förvånad

Numer pensionär i Nynäshamn

magma
0

Jag funderar på att beställa en egen T-shirt med texten "LCHF" på från nätet- men vet inte riktigt var man kan beställa sådant. Inte lär det väl bli klart före 31 mars heller! Kanske en enfärgad T-shirt och textilfärg får bli lösningen istället Flört

Men du har rätt, något "igenkänningstecken" skulle vi ju ha förstås…*hmm*

Anterrabae
0

En tröja med texten:

"Viktväktarna byggde denna kropp" 

*asg* för oss som har några kg kvar att ta sig ner  *frustar och skrattar så jag tjuter*

Det var Davids förslag på tröjtext… *skrattar lite till*

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

umbra55
0

Finns ju knapp.nu? LCHF knappar??

magma
0

Men var får man tag på en sådan?