Vill bara heja.
Hittade detta forum efter att ha funnit Annika D's sajt och har last i flera dagar. Har varit en knubbfia sen barnsben och ingenting har funkat i langden. Har varit smal flera ganger men det kryper alltid tillbaka.
Laste Atkins bok for flera ar sen och hade ett "A-Ha" moment. Provade och det funkade ju bra i ett par veckor men hade sockerratta till karl hemma da och kunde inte lata bli att ata vad ovriga familjen stoppade i sig.
Nu ar jag singel igen sen ett tag och lagar vad jag vill och har kakat LCHF i ett par veckor med bra resultat. Vagde inte forsta veckan men gick ner fran 233lbs i fredags till 227 i onsdags… Inte illa!
Sa.. Hej kul att ni finns och hoppas att bli en aktiv medlem av detta forum.
Gabi

Hej Gabi och välkommen! Grattis till minskningen. Hm - får nog plocka fram en viktomvandlingstabell… ;-)
Bor du i England?
Edit: såg nu att du bor lite längre bort. Är du kanske vår första utomeuropé på listan rent av? (Förlåt om jag glömt någon.)
*stay calm - be brave - wait for the signs*

Tackar! Nej, jag ar Amerikanare numera. Lbs gar ungefar 2.2 i ett kilo men jag ar sa taskig pa att omvandla.
Hej och välkommen!
Välkommen! Vad kul att det finns fler från andra länder och andra världsdelar. 
Hej och välkommen!
Jag är också ny, började i torsdags.
hej och välkommen säger jag med.. ;)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Välkommen säger jag också…
Numer pensionär i Nynäshamn

Välkommen… jag har en väninna som tillbringat 18 år i USA… hon kom tillbaka till Sverige för ca 1 år sedan. Hon har käkat LCHF sedan -97, det är dock inte hon som har påverkat mig… 
"still lost in space and time"
Välkommen!

Tack för alla välkommen det var trevligt. Nu ska jag laga lunch-middag en fin new york strip steak med vitlökssmör och så ska jag försöka blomkålsmoset jag läst om här.
Gabi.

hej, hej…
Hej och välkommen från mig med!