Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1517 ggr
Bookjones
0

Vill bara heja.

Hittade detta forum efter att ha funnit Annika D's sajt och har last i flera dagar. Har varit en knubbfia sen barnsben och ingenting har funkat i langden. Har varit smal flera ganger men det kryper alltid tillbaka.

Laste Atkins bok for flera ar sen och hade ett "A-Ha" moment. Provade och det funkade ju bra i ett par veckor men hade sockerratta till karl hemma da och kunde inte lata bli att ata vad ovriga familjen stoppade i sig.

Nu ar jag singel igen sen ett tag och lagar vad jag vill och har kakat LCHF i ett par veckor med bra resultat. Vagde inte forsta veckan men gick ner fran 233lbs i fredags till 227 i onsdags… Inte illa!

Sa.. Hej kul att ni finns och hoppas att bli en aktiv medlem av detta forum. 

Gabi

catlin
0

Hej Gabi och välkommen!  Grattis till minskningen. Hm - får nog plocka fram en viktomvandlingstabell… ;-)

Bor du i England?

Edit: såg nu att du bor lite längre bort. Är du kanske vår första utomeuropé på listan rent av?  (Förlåt om jag glömt någon.)

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

Bookjones
0

Tackar! Nej, jag ar Amerikanare numera. Lbs gar ungefar 2.2 i ett kilo men jag ar sa taskig pa att omvandla.

magma
0

Hej och välkommen!

Mervi
0

Välkommen! Vad kul att det finns fler från andra länder och andra världsdelar. Glad

KatNyb
0

Hej och välkommen!

Jag är också ny, började i torsdags.

Anterrabae
0

hej och välkommen säger jag med.. ;)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Margareta
0

Välkommen säger jag också…

Numer pensionär i Nynäshamn

odezza
0

Välkommen… jag har en väninna som tillbringat 18 år i USA… hon kom tillbaka till Sverige för ca 1 år sedan. Hon har käkat LCHF sedan -97, det är dock inte hon som har påverkat mig… Flört

"still lost in space and time"

zeretki
0

Välkommen!

Bookjones
0

Tack för alla välkommen det var trevligt. Nu ska jag laga lunch-middag en fin new york strip steak med vitlökssmör och så ska jag försöka blomkålsmoset jag läst om här.

Gabi.

lizziett
0

hej, hej…

DaMum
0

Hej och välkommen från mig med!