Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 5103 ggr
KarinJ46
0

stökigt hemma?

Om du har stökigt hemma, gör så här:
1. Skapa en mapp på datorn.
2. Ge mappen namnet "Stöket i huset."
3. Ta bort mappen.
4. Datorn kommer att fråga: "Vill du ta bort stöket i huset permanent?"…

Bra va Flört

WilliamJ
0

Enkelt:-)

Midnattskocken
0

Ska testa det nästa gång jag ska ha folk på middag!Skrattande

Fast lite hjälp kunde det ju rent (rent, hihi) teoretiskt vara. I alla fall så är det så med mig att jag upplever att jag har det mkt stökigare än vad mina gäster anser. Så, eftersom mycket sitter i huvudet…typ som possitiva affirmationer lär hjälpa?Flört

nyborjare08
0

Haha! Underbart! Skrattande

missaz
0

Hahah! Det var städning på min nivå det! Skrattande

starhawk
0

Tja jag är slö så städningen klarar jag genom att trycka på "Clean"-knappen på dammsugarroboten. stöket är det värre med, kan ingen uppfinna en "fixa-stöket" robot?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

KarinJ46
0

#5 dammsuga är rätt ok, jag har centraldammsugare. Däremot blev jag lite sugen på din "skuragolvetrobot". Har eklaminatgolv i hela huset samt Katt och Hund som springer omkring och dreglar så det blir stora fläckar på golvet. Tycker du att den var värd pengarna?

starhawk
0

#6: Skuraroboten funkar på alla golv som man kan skura på "vanligt" sätt. Den var inte billig men förvånande effektiv, jag körde den med vanligt kallt vatten inte ens ljummet och det var bara ett par envisa små fläckar som klarade sig, hade jag använt något av de båda föreslagna rengöringsmedlen så hade nog dom rykt med. Jag tycker definitivt att den är värd pengarna. Den är lite tung när tanken är fylld och lite bredare än dammsugarroboten så den kan uppfattas som lite bufflig när den söker efter kanten i "följa kanten läge" så sitter man bakom en dörr som glappar lite så hör man när den är på andra sidan

KarinJ46
0

#7 var köpte du den och vilket fabrikat?

starhawk
0

#8: Fabrikat IROBOT SCOOBA och köpt på Webhallen

KarinJ46
0

#9 var precis inne på Webhallen och kollade. Dom har en modell Irobot Scooba 385 för 4.479:--. Fick för mig att du hade betalat ca 3.500:-- (om jag kom ihåg rätt från en tidigare tråd)

starhawk
0

#10: Nix! det var dammsugarroboten som kostade c:a 3500:-, skuraren var c:a tusenlappen dyrare

KarinJ46
0

# tack då vet jag!

dagens citat: -"Det heter inte bilringar, det heter kostcirklar"

yvonnel
0

Undrar om det är försvarbart att köpa robot till mina 74 kvadrat?

Hur mycket svängrum behöver en sån?

KarinJ46
0

jag vet inte Yvonne, jag har inte köpt nån än. Men med 200 kvadrat eklaminatgolv och en hund som går omkring och dreglar överallt så är det nääääraaaaa……

yvonnel
0

Jag skulle utan vidare fördröjning skaffa en sån maskin med 200 kvadrat av dregel osv. att ta hand om. Vill väldigt gärna skämma bort mig själv men kanske får jag ågren med så mycket mindre yta och damma som alltid gömmer sig bakom. Det värsta är ju att man måste koppla upp den gamla vanliga ändå för att suga soffan och över och bakom överallt annars. Kanske en liten Rut 1 gång i månaden?