Vågen ökar ju
även om jag inte ätit pasta, ris , bröd, godis,chips,bröd mm !!!
Har minskat 5.4 kilo sen 16 augusti men nu hände inget mer är det vanligt att det blir så.
Känns nästan lite som om man tappar gaisten.
Fy vad fånig man är 

Grattis till det du redan uppnått.
Sen så sker all utveckling i etapper, inte linjärt, likadant med viktnedgång, du kanske fått någon extra muskel?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Grattis! Hur mkt har du kvar att gå ner? Är ju väl känt att man kan stå stilla ett tag. Ibalnd går det över av sig själv, ibland kanske man behöver förändra nåt, t ex träna lite annorlunda. Lycka till!

Över fem kilo på tre veckor? Detär ju jättemycket!
Stressa av och lugna ner dig. Bara för att du "står stilla" i ett par dar betyder det inte att du kommer gå upp tio kilo.

Jag ska gå ner 10 kilo till…
Mm visst är man barnslig när man får rena hispan för att vågen inte rör sig neråt.
Egentligen är det ju viktigast att man mår bra.
Jag mår jätte bra utan kolhydrater, sover hela natten, känner mej pigg och ser smalare ut, får på mina byxor och dom är tom lite förstora !!
Ändå är man så fånig
när det är viktdag och vågen inte visar något resultat.
har iallafall gått en promenad i dag i rask takt 

Men släng ut den där vågen, eller ställ åtminstone undan den. Det finns ingen orsak att väga sig så ofta, och om du tror att du har nått en platå, där inget händer, så ställer jag mig frågande. Det handlar ju bara om några veckor, inte kan din eventuella viktminskning under den tiden ha stått still i flera månader?
Nej, kom igen om ett halvår. Se till att du får i dig ordentligt med bra mat och ta bort allt som höjer blodsockret i största möjliga mån. Om du nödvändigtvis måste mäta, så mät med ett måttband, men gör det inte oftare än omkring en gång i månaden.
Duktig du är!
Jag har runt 10kg att gå ner och de kilona vill gärna inte släppa på sig så jag måste själv lära mig att acceptera det int går så fort och att inte ge upp för det :)
Glöm inte heller att kvinnor i fertil ålder grå upp i vattenvikt minst en gång i månaden, ibland vid ägglossning också. Så kvinnor måste vara ännu mer förlåtande när vågen lurar oss. För lurar oss att bli deppiga, det gör den.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
Och vad man äter påverkar - jag åt en hel krabba igår och en hel saltgurk = 1,5 kg upp idag. Sannolikt bara vatten som saltet dragit åt sig i kroppen.
jag går alltid ner ett par kg, upp 0,5-1, still ett par dar o sen ner igen. Så om man hade ritat det som en kurva blir det en bergodalbana med lutning nedåt i alla fall :-)

Ja det har ni rätt i vikten är som Balder upp och ner i en faslig fart.
Kan nog stämma rätt bra med ägglossningen kan va därför det pekar uppåt idag….
Kan man tröst ätalite chocklad då???

Japp en halv ruta 99% Lindt! 
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Pernilla har du kollat med måttbandet eller hur sitter kläderna? Stirra dig inte blind på vågen, du kanske har fått lite mer muskler istället för fett och musklerna väger mera.

nja slår nog till med EN riesen kola.

#11 mina jeans sitter bättre och jag ser smalare ut. ska nog sluta stirra mej blind på vågen och mäta istället.
Tack för all uppmuntran 
Håller med de andra, strunta i vågen och koncentrera dig på utseendet
Om byxorna numera sitter löst (till skillnad från tidigare när de satt fast runt midjan) så betyder ju faktiskt det att du har minskat i storlek, oavsett vad vågen påstår…
Grattis till fin start på viktminskningen och de hälsovinster du redan har fått!
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)