Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 2422 ggr
Iza_the_cat
0

Här är jag Iza_the_cat

Hej

Jag är en mamma på 38år

Som har en son som är 11år

vi är lätt rundade båda däför kasade vi in här.

vi lever med två katter och en sambo som tvivlar lätt på denna kosten.

Jag är långtidssjukskriven pga smärtöverkänslighet. Så livet är inte alltid så lätt. Men synd att klafa då de finns dom som har det värre.

Älskar min son över allt annat här på gjorden då han är det enda barnet jag någonsin kommer att kunna få.

Min son lever med ett lättare handikap som består av inlärningssvåriheter och stora konsentrationssvårigheter.

Men vi tar den dusten var dag efterskolan då läxorna hopar sig

visst ja Ni hittar oss utanför Helsingborg

Så nu vet Ni lite mer om mig

Har varit här på sidan i snart 1 månad

Kram på Er alla

Ulf-S
0

Kul att du presenterar dig, välkommen!

Tror du att lchf kanske kan hjälpa din son med inlärning och koncentration? Glöm inte att Omega 3 har visat sig kunna förbättra saker som dessa!

Att man blir klok av fisk är inte bara något man säger!  Flört

Margareta
0

Min son 18år har helt klart fått det lättare sen han började med den här kosten för 1½ år sedan. Han heter AnTeX här på sajten och roar sig med att hoppa in och underhålla oss ibland.

Numer pensionär i Nynäshamn

DaMum
0

Trevligt att läsa lite mer om dig!

Jag kan varmt rekommendera Omega-3 och att sluta med socker i kosten för din son. Jag har personlig erfarenhet av detta.

Kram!

magma
0

Instämmer, kul att läsa lite mer om dig. Tack för presentationen!

zeretki
0

Alltid trevligt att läsa presentationer! Ska skriva färdigt min vilken dag som helst men risken finns att det blir en bok istället…

magma
0

(Tråden är flyttad så den nu ligger under rubriken "Medlemmar".)

MegN
0

He he, min man är inte heller någon "fan" av den här kosthållningen. Men han ger väl med sig om ett decennium eller så (om han nu lever så länge - han brukar åtminstone säga att han inte behöver någon pensionsförsäkring för att han inte kommer att överleva till 65 - då brukar jag mumla "kan man vara säker på den saken…?")

Mervi
0

Tack för presentationen, alltid kul att veta lite mer om varandra.

Denna kost är jättebra för barn koncentrationsproblem.