Ammoniak!
En snabb promenad så jag blev jätte svett, men jag luktar inte svett jag luktar ammonik är det normalt?
Kör SSS 50+ och har inte ätit mer än max 5g kolhydrater per dag i 1½ vecka.

Säker på att det inte är aceton du luktar? Ketoner luktar aceton, gammalt kiss luktar ammoniak.
hmm.. jag vet inte, jag luktade inte gammalt kiss i alla fall utan jag luktade starkt så det nästan sticker i näsan!

Aceton luktar nagellack.
Amoniak luktar stall.
Då du bränner fett, inte tu tal om annat.. men är det kroppsfett eller dietfett.. bägge luktar lika.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
För att då bränna kroppsfett och inte diet fett hur gör jag? Jag äter i princip noll kolhydrater just nu ska köra noll ett ta och träna lite extra för att försöka få lite snabb vikt ned gång i början

Man äter när man är hungrig slutar när man är ohungrig och äter inte fören man är hungrig igen.. samtidigt som man håller uppe fettets andel av energibehovet.
Till slut så får du kanske en såpass bra fettmetabolism så att din aptit eller måltidsfrekvens sjunker.. då tar kroppen en del av din energi från depåerna.. om det finns sådana.
ooojjj depåer finns det gott om!!
Jag har bara ett problem jag är inte hungrig men märker att jag borde äta för jag får huvudvärk, då tar jag en koppkaffe med kokosfett sen behöver jag inte äta något alls. Fast jag mår inte riktigt bra på bara kaffe och kokosfett. Fast jag vill inte ha något för jag är inte hungrig! Vad tror du ska jag skita i att äta?

Det blir helt andra hungersignaler på denna kosten när inte fallande blodsocker är främsta tecken.
Det tar ett tag att vänja sig och får du huvudvärk har du antagligen väntat för länge.
Man kanske skall försöka äta tre gånger om dagen iallafall två gånger, om inte hungern vill infinna sig. man får ju bedömma det rimliga i situationen.
Blir ju lite att programera om sig, vad gäller hunger o vanor o sånt.
Jag hade sådana perioder själv i början då jag glömde äta, men så fick jag huvudvärk och då åt jag, fasten jag inte var så hungrig.
Numera har jag inte det problemet.. kan bli hungrig.. lite så att snaart är det nog dags att börja laga mat.
Riktigt hungrig blir jag sällan fören maten står på bordet.
Tack för ditt svar! Ska försöka äta 2 - 3 gånger så kanske jag slipper huvudvärken på köpet!