Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: lchf-för-nybörjare
Läst 4461 ggr
Fenomenad
0

Mens?? och minus 1,2 kilo!!!

Det sjukaste har hänt och nu nojjar jag upp mig totalt. Jag har fått tillbaka min mens för första gången på 1,5 år. Började med p-piller som tog bort min mens helt nästan direkt och har inte haft någon sedan julen -08 och nu kom den tllbaka,,,

Så nu är jag skitnojjig över att p-pillren på något sätt ska sluta funka av min fettrika kost??? Kan det vara så?? har gogglat men inte hittat något om att det kan vara så. En bebis är verkligen inte välkommen nu…

Behöver jag oroa mig?

Sen måste jag bara skryta lite, sedan förra onsdagen har jhag gått ned 1,2 kilo i vikt, förmodligen bara vatten, men det känns helt fantastiskt. Om 3 kilo får ja på mig min förlovningsring igen, det är första målet.

Satsar på bröllopsvikt sommaren 2011, 30,3 kilo kvar =)

vinteralvan
0

Grattis till viktnedgången. Du behöver inte vara orolig alls, tvärtom tycker jag. Varför har du inte haft någon mens? Hur som helst, p-piller påverkas inte av LCHF-kost.

Martyna
0

grattis till det fina minuset på vikten! Skrattande

Wildrat
0

LCHF påverkar hormonerna åt alla håll och kanter för en del, du är inte ensam. P-pillren har inte slutat funka men din kropp reagerar lite annorlunda på hormonerna. Det stabiliserar sig på ett par månader.