Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 5141 ggr
marcusraz
0

Magknip, behöver hjälp!

Har haft magknip i 3 dagar nu. Här ska ni få höra en liten historia. Vi har varit i turkiet i 1 vecka, vi åkte på fredag, på söndag blev en av mina föräldrar matförgiftade, och jag vågade inte äta på hotellet. Från måndag, åt jag bara bröd och drack vatten. Sen åt jag på Mcdonalds försiktigt på eftermiddagarna från och med tisdag - torsdag då. När jag kom hem, började jag äta lugnt. Sen började jag få ont i magen på kvällen. Jag vaknade nästa dag, hade jag lite av samma känslan. har jag känt ungefär så från fredag till söndag nu. Har haft vanligt bajs, men idag var jag på toaletten, bajsade vanligt, ganska lite. 1 timme senare var jag tvungen att gå på toaletten igjen, och hade lite diarre, litegrann bara. Har fortfarande lite ont i magen. Vad är mitt problem ? snälla hjälp!!!

Banankaka320
0

Finns ingen läkare häär tror jag! :P  Åk till vårdcentralen imorgon :)

Zepp
0

Lös mage är ju trots allt vanligast med fel bakterier.

Kallas för montesumas hämnd, man har olika bakteristammar i olika länder.. dessa är oharmliga för lokalbefolkningen då de är vana vid dessa medans turister ofta får lös mage.

Går det inte över på någon dag kan det vara något annat och då skall man uppsöka läkare.

Drick vatten, då för snabb tarmtömning leder till att inte tillräckligt med vatten absorberas.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.