Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 5264 ggr
Yamuna
0

Heja ABF!

Blev mycket glatt överraskad när jag i vår gratistidning UppsalaTidningen läser om ABF:s kursutbud 2010/2011!

LCHF-lär dig teori och matlagning med lite kolhydrater och mycket naturligt fett!

LCHF handlar om att äta den mat som människosläktet är anpassat för att äta. Vår studiecirkel handlar om att lära sig grunderna i naturlig matlagning. Cirkeln kommer att behandla både teori och praktik.

5x3 studietimmar, avgift  600:-

Onsdagar 17.00 startar vid minst 6 deltagare den 10 februari

Jag är övertygad om att det kommer minst 6 personer ditGladeller vad tror ni? Bra initiativ tycker jag - alla har ju inte datorer och kan hämta kunskap där även om man kan tro det.

Hälsar Yamuna från Uppsala

Per_W
0

Jodå, det blir andra gången vi kör studiecirkeln. I vintras var vi fem deltagare och jag upplevde att det var uppskattat med både teori och praktisk matlagning. Cirkeln utgår från boken "LCHF till vardags" som snart släpps

Per Wikholm, studiecirkelledare och författare

Per_W
0

Ser i programbladet att det är föregående termins text som har kopierats…tanken är att komma igång någon gång oktober-november och inte i februari som det står. Och sannolikt blir det en annan dag än onsdager.

Margareta
0

Jag hade en sån kurs inom Vuxenskolan förra hösten och det var mycket uppskattat av dem som gick. Vi lagade inte mat - men jag bjöd på något LCHF-aktigt som fika varje gång.

Numer pensionär i Nynäshamn