Medlemslänkar på Kolhydrater.ifokus
Hej är ny här så ha tålamod :)
Hade en fråga om länkar, såg att ni har länkar för era medlemmar till deras sidor/bloggar ?
Vem ska jag vända mig till om jag vill att ni ska länka till min sida ? Samt får man länka till sin egen sida på sin presentation ?
Vänliga Hälsningar
Magnus
Om du har en personlig icke-kommersiell sida så går det bra. Du kan lägga upp länken själv på din presentation eller lägga in den i din signatur så syns den i varje inlägg du gör.
/maxiq
Medarbetare på KiF
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Vet inte riktigt vad du menar med icke-komersiell sida, men kan förklara vad jag har på den.
Jag skriver mycket om sockerberoende, samt bloggar om det. Arbetar ideelt åt NFTS - Nätverket för tillfrisknande sockerberoende som konsult. Hoppas du fick nog mycket kött på bena :)
Vänliga Hälsningar
Magnus
Det räknas inte som kommersiellt innehåll utan det är något som är av intresse för medlemmarna. En kommersiell sida är där medlemmen säljer eller rekommenderar varor eller tjänster för att få egen ekonomisk vinning.
Detta är regler som gäller över hela iFokus och som gör det möjligt för oss att hålla till här gratis. Medlemmar kan annonsera här istället om de vill sälja något.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Ah okej, tack för att du förklarade, det är ju alltid så olika på alla sajter. Men vad bra då ska jag skriva en kort presentation och lägga upp min länk så folk kan se den.
Tack för hjälpen
Vänliga Hälsningar
Magnus