Hipp Hipp Viktväktarna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här filmen skrattar jag gott åt.
(Men kanske man måste vara skåning för att uppskatta den…
)

Ha ha :)

Den va kul!
Man behöver inte vara skåning men snarare fd viktväktare.
Haha! Den där var faktiskt riktigt rolig.
Erik
"alla som är trötta på grapefrukt - räck upp en hand"!
Hahahaha! :'D
Jag har själv gått på VV i just den lokalen, så för mig är det lite extra…kul. Eller ja, tidigare blev jag ju irriterad över denna, men inte nu längre. Nu tycker jag bara att det är komiskt. 
Och just DEN toaletten har jag besökt många ggr, självklart INNAN vägning 
asg
ASG :)
Haha! Det är en favorit och jag har sett den ett par gånger förr men idag behöver jag verkligen ett skratt - så Tack!
Ja, kissa innan vägning. Tror många gör det för att det kanske ska göra att vågen visar liiiite mindre, fast med tanke på att man har olika kläder på sig så gör det helt säkert mkt mer skillnad.
Jag har själv varit och kissat innan vägning på VV, men helt ärligt för att efter promenaden dit var jag alltid jääääättekissnödig, så om det var kö till toaletten blev det jobbigt.
Numera väger jag mig på morgonen när jag har vägdag. Likadant nu, kissar jag före vägning för jag är alltid löjligt kissnödig på morgonen.
Och när det gäller Tiffany Persson från Staffanstorp har jag stora problem. Rolig är hon men också sååååå jobbig. Sambon älskar HippHipp, själv tittar jag och roas lite men det är inte det roligaste jag vet.
Ja men det är ju det som är så kul tycker jag
! Tiffany är så jobbig och fattar det inte själv. Alla skruvar på sig av hennes pinsamheter. Samtidigt säger hon saker som många av oss säkert skulle vilja säja ibland, men vågar inte. Jag skrattar nog lika mycket åt mina egna reaktioner när jag ser henne.
hahaha underbar!!
TACK! Helt galet kul =)
underbart.. "vem här tycker att morötter är tradigt" 
http://www.winthers-skafferi.se/
Jag är född i Jämtland och bor nu i Stockholm, men gillar ändå Hipp Hipp skarpt!
raphanus
sajtvärd på Språk iFokus
medarbeider på Karbohydrater iFokus
Den är så jävla rolig. citat: " …såg ut som en jävla falukorv i den"
Hahaha!
Jag tror att Tiffany skulle må gott av lite lchf.
raphanus
sajtvärd på Språk iFokus
medarbeider på Karbohydrater iFokus
Vi har sett alla avsnitt av hipp-hipp minst 10 ggr. Och skrattar fortfarande
. Det är humor när den är som bäst (John Cleese - släng dig i väggen)!!!