Helt otroligt!
Nu har jag inte anvant astmamedicin pa 3 dagar. Det ar ett under for mig, som anvant astmamedicin i 50 ar. Jag ar sa glad for kroppens skull, som nu kan komma battre i balans. Det maste helt enkelt bero pa LCHF! Vagar inte ta ut nagon seger i forskott, men jag var ju sjuk och sangliggande i 14 dagar for ett tag sen. Kanske det var kroppens och framfor allt lungornas utrensning. Jag trodde ju att det var influensa, men hade ingen andnod, som jag alltid haft forr vid liknande forkylningar och influensa.
Grattis Navarro! Så skönt för dig!
Men va skönt.. Jag vet hur de känns å ha asma.. .)
Grattis…
Underbart, navarro! :D

Grattis Navarro, det måste kännas skönt för dig!
Jag själv är jätteglad att slippa dom flesta av mina insulinsprutor, där har jag min största vinst med den här kosten!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Grattis! Håller tummarna att du slipper medicinen i framtiden.
Oj vad härligt!
Numer pensionär i Nynäshamn

Toppen kul Navarro!
Grattis!
Stor grattiskram!
Den segern att kunna sluta med astmamed är underbar. Hade den för några år sen. Det är en sådan lättnad.
grattis igen!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Tack for alla gratulationer! Jag tror att den varsta fiende ar jag sjalv, eftersom det kanns lite konstigt att inte ta medicin varken pa morgonen eller kvallen, jag har namligen inga andra krampor och det kanns fortfarande fantastiskt. Om jag tanker for mycket pa detta blir jag pamind och tror pa nagot satt att jag lever farligt.

Grattis Navarro.
Det måste kännas underbart. Håller tummarna för att det håller i sig.
Kram

Helt otroligt,vad lite mat kan göra!! Skönt för dig NJUUT bara