Club Oopsie (Club sandwich)
Jag använde Airams oopsies recept.
Första lagret 1oopsie bröd brett med massa majonäs (Och smör om man vill). Sen lägger man på sallad och stekt kyckling. På det lägger man ett oopsiebröd också brett med majonäs, på den lägger man knaprigt bacon och stora tomat skivor och avslutar med ett till oopsie bröd som är brett med majonäs.
Ät och njut 
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
Det ser ju underbart gott ut.
Det är det
och enkelt.
En sån vill jag ha!

Den såg god ut!
Inte jätteläskig direkt! *dregel*
Känner att det blir oopsiedag idag!
Härligt att ni tycker den ser god ut
den är grymt smaskig också.
Mättar fint.
Läckert, en Dagobertmacka!

Jag blev inspirerad att göra en sån - la till ett lager med smör, leverpastej, ost och gurka. Blev som en 10-personers smörgåstårta på över kilot och troligen en bit över 4000 kcal och skulle säkert gett en dietist infarkt bara vid åsynen.
(måste skaffa bredare smörgåspapper nästa gång, svårt att få runt standardpapper)
Den var stor, och jag är uppenbarligen inte alls så stor i käften som jag tror ibland…. smetig från ögonbryna till hakan (ingen bra mat för finare kalas
). Efter 4/5 tog det bara tvärstopp - fick omöjligt i mig mer… MEN VILKEN NJUTNING (älskar njutmetoden, och har svårt att förstå folk som tycker LCHF-maten är tråkig, en dag som denna).
Undrar när jag ska våga ge mig på jordgubbarna och grädden (jordgubbar för första gången på 4 år).
Låter mumsigt Pasi. Jag har funderat flera gånger på att göra smårgåstårta ala LCHF men inte kommi till skott men det lär bli mums.
Nu blir det club oopsie igen till brunch
*slurp*
Ser otroligt gott ut. Bokmärkes definitivt!
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
sookie - ser smaskens ut!
vore jättefint om du vill lägga ut receptet på airams oopsies oxå=)
och majonnäsen - gör du egen eller köper du färdig (isf vilken)
tack
# 11
Här kommer länk till Airams oopsies, det enda jag inte hade med var linfrön för jag hade inga hemma.
Jag använde Kavlis majonäs, den gröna tuben. Men det är helt upp till var och en vilken majonäs man vill köra på 
Lycka till och hoppas det smakar gott