Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1794 ggr
Baerta
0

Idag?

Den här tråden fungerar som en slags almanacka och allmän blog. Till er som inte orkar skriva i dagboken och är mer aktiv i forumet.

Vad har ni gjort idag? Skriv och berätta!! Ni får INTE svära eller snacka skit om någon här. Då blir ni anmälda. Ni får INTE svära. (ni får säga ord som "förbaskad" "skit" "fasiken".. men INTE om någon)

Varsågod och skriiv!

catlin
0

IDAG - undrar jag om du kan hjälpa mig Baerta? Vad betyder <3 ? Ser det överallt men fattar inte. Du som är hipp vet kanske?

Annars en bra dag, mätt och belåten och har inte svurit alls vad jag minns. Jag kunde ha målat en vägg, men energin gick till att ta sig till avtalat möte på arbetsförmedlingen bara för att upptäcka att min handläggare var hemma för vård av barn. Inte ens då svor jag utan gick bara och köpte ny vispgrädde.

En helt ok dag!

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

Baerta
0

catlin: Hej! <3 är när man skriver ett hjärta och det inte finns en hjärtikon..

catlin
0

Tack för det! <3 till dig!

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

Baerta
0

;)

Margareta
0

Du är kul Du Baerta!

Min dag har varit jätterolig eftersom jag trots snö och annat hann en sväng hem till Dig och DaMum. Lika kul som vanligt att träffa Er. Nästa vecka är det sportlovt, då har jag lite mer tid än vanligt eftersom jag jobbar i en skola.

Skrattande

Numer pensionär i Nynäshamn

Bullan
0

I dag har jag fått hem mitt splattnya löpband som jag beställt från Tyskland :) Så nu ska jag börja promenera varje dag…då det inte går att vara ute och gå…nu har vi -26 grader kallt!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

oldwolfie
0

o  jag har fotat valpar idag   sååå  skojj

klicka  på  bilden  så kommer du  till en sida  me valparna  jag fotat ,,ljuvliga är dom

jazza
0

Och jag har varit hemma hos ena dottern på middag…

Lax och en god sallad…mums vad gott!!

på förmiddagen sorterade jag min frö som jag ska så imorgon…

Pasi
0

Jag har testat och fotat min senaste pilbåge - Torkel! Sen har jag gjort en ny sträng och pilar (bara rundade träpinnar i olika vikter) inför morgondagens tester med kronometer (hastighetsmätare).

I övrigt har jag ätit gott som vanligt.Glad

Mervi
0

Jag har skottat snö, det är både roligt och jobbigt. Det har snöar och blåst här nere i Skåne. Det blir alltid kaos här när vintern kommer.

Ha den trevlig dag! Glad

mezza
0

Jag har käkat Lidl bacon till frukost!

Jag mår fortfarande bra och det var gott!!!

Ha detCool

Bullan
0

jösses!!! -27 grader kallt nu på morgonen *burrrrrr* ska denna kyla aldrig ge med sig? *suck*

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Mona-Stina
0

I dag vägde jag mig före frukost. 70,5 kg

Två och ett halvt kilo lättare än förra veckan.  Skrattande 

Hallelulja!

anki1
0

Jag ska snart iväg och köpa garn och en virknål, ge mig på att virka en duk (eh löpare). Jag är nybörjare så om nångon har en läätbeskrivning, blir jag glad kram på er Anki1

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Tanten
0

Hejsan

I dag har jag huggit tändved, sytt på tygkassar för att vara rädd om miljön och så har jag lagt ut en bandvävstol ,som min guube har gjort efter samråd och klurande ihop, på Tradera

Kram på dig..

Sotlugg
0

Sitter och flätar pärlor till ett halsband, Grönt med glittrande stenar. Men annars har det varit lite småtrist idag.

hjortronet
0

Idag har jag sprungit runt som en yr höna o bäddat extrasängar fick kära gäster från finland 2 vuxna o 3 barn. Har stekt fläskfile´o haft en intressant diskussion med en vän som kom förbi o nu sitter jag på jobbet för en kollega är sjuk..hoppas du sover gott just nu Baerta,natti natt.