In snöad
Bor utanför Hbg och är nu mer insnöad än vanligt
hoppas att jag kan ta mig till affären imorgon har grädd kris här hemma
Kram på Er alla
Ja, jag såg på TV att det skulle bli mycket oväder där "himma".
Jag kommer från Ystad men bor i Grycksbo (Falun) i Dalarna!
Har inte affären hemkörning???? *fniss*
// Shintaida

Nja får ta sonens snowboarde men då hamnar man väl på akuten å då får man äta massor av äkliga kolisa så får suga på tummen tills jag kan ta mig till affären
Kommer det att se ut så här i varje korsning då?
Nog är det mindre kolisar i tummetotten allt!
Doppa den i smöret, vetja!
// Shintaida
Vilken gullig bild. Här i Stockholm är det halt överallt och bitande kallt men kaos har vi klarat oss ifrån.
Kallt var rätta ordet och just nu snöar det.
Numer pensionär i Nynäshamn
Ja, det snöat och blåst rejält här nere, jag kom till jobbet med en snäll granne som plockade upp mig från busshållsplatsen. Hemåt åker jag i eftermiddag med min man. Motorvägen från norr mot Helsingborg var farbar men småvägarna är det nog värre med.
Har varit i Belgien ett par dagar; 15 grader varmt, koltrastarna sjunger, solen skiner - och så landa på Landvetter i snöyra!!! Men det gick bra att komma hem, och bra att komma till jobbet idag, så jag ska inte klaga. Fast det hade varit gott att stanna i värmen ett par dar till…
Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Jag bor i norra Skåne och jag är VERKLIGEN insnöad i dag. Ytterdörren lyckades jag öppna cirka 20 cm när jag kastade mig på den - utanför finns en snödriva 120 cm hög. På altanen är inte snön mer än 30-40 cm. Trots det får jag inte upp dörren mer än några cm. Skulle det hända något får jag väl krypa ut genom ett fönster. Lite spännande, lite läskigt men lite mysigt också för min grädde räcker ett par dagar till!