Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 2581 ggr
Skaldeman
0

Senaste nytt om Campingen i Trosa

Hej på er!

Vi har ett 60-tal anmälda till vår gemensamma camping i Trosa 1-6 juli. Ett halvdussin villiga föredragshållare svarar för underhållningen. Jag pusslar just nu med tiderna och hör mig för med besökarna. Några vill lyssna på föredrag hela dagarna, andra vill ha soltiderna(?) fria och enbart lyssna på kvällarna.

Just nu lutar det åt en ledig torsdag, eftersom bara en mindre del av besökarna har anlänt då. Sen inleder vi med ett par längre pass på fredagen, då ambitionsnivån fortfarande är hög. Jag tänker mig ett par timmar med kostdoktorn, en timme med mig och ett par timmar med Annika. Fika någonstans i mitten. Kvällen avslutas med Zumbadans i regi av Monique.

Vi fortsätter med en serie entimmesföredrag på lördagen. Först och främst de som inte uppträtt ännu, eventuellt kompletterat med frågestunder. Dessa fasta punkter kompletteras med fria föreläsningar i spontana grupper samtliga dagar. Vi inbjuder alla deltagare att själva formera grupper och vända sig till någon önskad föredragshållare. Alternativt kör vi dessa fria övningar vid fasta tider varje dag, då vet alla vad de har att hålla sig till. Jag, Annika och Mats Forsenberg har förklarat oss villiga att ställa upp på sådana mer spontana övningar.

Vill ni som ska delta "offra" större delen av fredagen och lördagen, eller vill ni ha föreläsningarna på eftermiddag och kväll? Vill ni ha fasta tider för övriga spontanföredrag, eller vill ni bilda grupper på plats?

Sten Sture

/SSS