Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 3784 ggr
ninni-s
0

Del mål 1 nått

Japp nu har det släppt igen och jag har gått ner mina första 10 kg. Jag är överlycklig över detta.

Nu hoppas jag bara att jag tar 10 till och inte på allt för lång tid.

Jag håller mej till Lchf kost helt och ganska strikt.

Men i slutet av aug ska vi ha vår bröllopsfest och då tänker jag släppa på allt för 1 dag.

Wish me luch!

dufva
0

Fint resultat redan!

Bara att fortsätta knata på framåt på den inslagna vägen så kommer nästa 10-kilos nivå så småningom.Glad

Det viktigaste är ju att du nu faktiskt bygger en grund för framtida toppenhälsa som räcker långt efter brölloppsfesten.

Tisdag
0

Grattis! Lycka till med de resterande kilona!

EEElina
0

Grattis! Glad Gött jobbat!!

Hur har du ätit under denna tiden ungefär?

Har du tränat/motionerat något?

nyborjare08
0

Härligt, grattis! Glad

Ett litet tips inför festen - om du äter strikt i vanliga fall och sen plötsligt  "släpper på allt" under en dag så finns en risk att du kan må rätt dåligt. För att undvika det så kan det vara idé att trappa upp kolhydraterna lite några dagar i förväg så inte kroppen ska bli så chockad Glad Å andra sidan kan ju kolhydratsbaksmällan verka avskräckande mot fuskande och det kan ju vara "bra" Flört

ninni-s
0

Tack alla.

Ang festen ja min ide är ju att chocka lite så jag får avsmak hoppas jag. Vi får se hur den dagen blir jag tar den som den kommer.

Jag äter oftast 2 gånger per dag. sen frukost och sen middag runt 17 tiden.

Frukost brukar bli ägg och bacon eller wrap gjord på ägg och grädde med nån god röra i.

Middag oftast kött med lite gräddsås eller bea sås.

Ibland brukar det bli lite ostrullar med smör i också