Kokosfett bortskänkes
Hej!
Jag försökte vara ekonomisk och köpte kokosfett från CreArome för några veckor sedan.
Har dock börjat tröttna på kokosfett och har några kg kokosfett som jag inte kommer att använda.
Jag har lagt över det i olika burkar/platsförpackningar. Om någon vill ha så är det bara att höra av er!
Antingen skickar jag det till er och då betalar ni bara frakten. Eller om ni bor i närheten och bara kan hämta upp det.
Mvh Eva
Hej Eva!
Var bor du?
Mvh, Paula
Bara så du vet, sommaren är inte bästa tidpunkten att skicka kokosfett. Vid ca 23 grader så smälter det och RINNER så om burkarna inte är helt läcksäkra kommer innehållet i dem försvinna på vägen… Hade gärna köpt det av dig men Helsingborg är lite långt bort.
LillaP: Jag bor i Helsingborg!
Wildrat: Bra inlägg där. Tänkte inte ens på att det är sommar, med tanke på allt regn och rusk här nere :(.

Jag är storkonsument av kokosfett och bor bara några mil ifrån dig, så jag hämtar gärna en del av det om du inte redan har hittat folk som vill ha! 
Men du behöver ju inte äta det. Du kan både smörja in köksbänkar i trä med det likväl som dig själv:)
Hej jag bor i Helsingborg och vill gärna ha kokosfett, men jag vill betala för det.
Hälsningar Christina