Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 817 ggr
SvartKaffe
0

Dags för en ordbok??

Många nya nu och inte alla känner till "begreppen" vi använder här. Skulle en ordbok kunna vara något? Tex en förklaring på fakirkost, förkortningar lc, lchf, lfch, bantarbiffar mm mm.

Går det att skriva en artikel och redigera i den? Kan mer än en person ges rättigheter att redigera samma artikel?? Den skull ju i så fall kunna ligga permanent på startsidan och så kan man hänvisa till den.

Margareta
0

Jag och mina Medarbetare håller på med en ordbok, men den är inte klar.

Vi tar mer än gärna emot hjälp.

Vi får fundera hur vi skall administrera det. Det är däremot svårt med behörighet eftersom man antingen är moderator eller inte, det finns inte något mellanläge.

Numer pensionär i Nynäshamn

SvartKaffe
0

Man kanske kan skriva en liten snutt och PM:a dig eller moderatorerna? Fast jag har inte kläm på vilka det är som är moderator.

Då kan ni ju samtidigt kolla/granska texten så den inte är totalt åt skogen. Eventuellt kan man ju be om tillstånd att få saxa från forumet, tex Pasi förklarar många begrepp på ett bra och enkelt sätt.

Margareta
0

Mervi, Amiechan, Odezza och Pasi är moderatorer förutom jag själv…. De presenterades i samband med min flytt före jul.

Vi kanske kan lägga ut det vi har som en artikel redan nu och i kommentarer under lägga till och dra ifrån… så kan den som hinner "moderera in" ändringarna?

Numer pensionär i Nynäshamn