Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 869 ggr
susanne.s
0

500 kilos mannen

Såg ni på TV i helgen? Det var på 4an tror jag. Det handlade om en man bla. som vägde 500 kilo! Jag fattar inte att någon kan bli så stor utan att organen lägger av helt. Han lyckades gå ner i vikt så pass att han kunde sitta i rullstol i från att inte kunnat röra sig alls själv. En annan kille lyckades från 350 kilos klassen gå ner till 84! Han var med på någon träningsvideo och han var med i TV-program men…nu är han nästan lika tjock igen. En kvinna som hette Rosie var ocksp representerad hon var klassad som världens tjockaste kvinna.

Jag tänkte så här: Om dom hade träffat SS så kanske deras bantning lyckats. Nu tvingas dom från att äta 24 fläskotletter med potatis och sås till middag gå ner till grönsaker och ni vet ju. En sa att han åt 22 varmkorvar till lunch och 24 fläskotletter till middag! med potatis och sås Kan det vara så att de extremtjocka inte kan hantera suget pga kolhydrater? Varför forskar man inte mer på det med tanke på att många i USA åtminstone har otroliga fetmaproblem.

Filla
0

Jag bara undrar…hur i herrans namn har de råd att äta sådana mängder med mat. 24 fläskkotletter till middag.

I rimlighetens namn kan de inte ha ett jobb, eftersom de inte kommer upp ur sängen eller stolen. Vem i hela fridens namn släpar hem all maten?

När mina 3 gossar var tonåringar, ville de ha 2 fläskkotletter per man, annars blev de inte mätta, det tyckte jag var för dyr mat, då.

Filla

susanne.s
0

Jo jag tänkte på det också! Man säger att mat är billigare i USA än här men ändå!!! 500 kilos mannen var gift! så stackars frun hon fick väl båpde bära och laga hela tiden.

DaMum
0

Jo, men skräpmat ÄR billigt i staterna! De allra fattigaste är ofta också de fetaste tyvärr.

Jag kan berätta att båda männen i programmet är döda. Det här var en repris, och jag såg för något år sedan en uppföljning av programmet. Ingen av dem klarade sig. Tragiskt.