Vi äter oss till döds
Vill tipsa om ett program - eller kanske en programserie - som börjar på TV3 den 27/2. "Vi äter oss till döds" är rubriken.
Har ingen aning om vad de tänker ta upp, men misstänker att det är den gamla vanliga vinklingen.

Är det den serien som "vår" Kia ska medverka i? Hon är med i någonting på TV3 den 6 mars - har jag antecknat! Hon skulle prata om LCHF och sockerberoende.
*stay calm - be brave - wait for the signs*
Jag tror det är den serien hon ska vara med i?
Ja det är nog den serien. De har filmat när hon sitter framför vår sajt vet jag….
Tänk om det kommer med…
Numer pensionär i Nynäshamn
Det ÄR den serien. Pratade med henne men hon visste inte namnet på den. Såg trailern om programmet och hep där var hon vår Kia. Skitkul missa inte det, hela serien förresten.
Japp , det är den serien jag ska vara med i.:)… Dannil, det är INTE mig du ser på trailern. Det kommer nog inte reklam på det förrän mitt avsnitt ska gå.
Jag antar att det är den serien då jag vet det var en dokumentär i 6 delar och att jag är i andra delen och det skulle starta den 27/2….
>Tror det första avsnittet kommer bli spännande faktiskt…..
O vad spännande, jag fattade ju inte att det var DEN serien! Jag är så trög…
Hoppas man fokuserar på att SOCKER och annat skit är boven, inte fett. :)
När jag såg en trailer för programmet, så var det den där läkaren som figurerar i "Du är vad du äter" som pratade. Dr Anders tror jag han kallas.
Vet inte om det innebär att det är fettskrämd-stuket, men risken finns väl.
Jag tror att det är han som är program ledare, men jag vet liksom inte vad han kommer säga om mig då han inte alls var med och filmade. Men en sak är säker jag har sagt klart och tydligt att det är bra med FETT…. *skratt* och bort med ALLT socker……
Får hoppas att de inte vinklar det på fel sätt…. Nervöst i och med att jag inte sett det själv…

Jag blev också tillfrågad via chakulabloggen om jag ville vara med. Men jag är alldeles för tillbakadragen för att vara med på TV…
Man är en blyg viol.
Men det ska bli spännande att se vad de gör av det. Ser fram emot den 6 mars, Kia!
*stay calm - be brave - wait for the signs*
Jag väntar med spänning!
Första avsnittet kommer den 27/2 kl. 20.00 och handlar om magoperationer. Tur att det inte är senare på kvällen, jag skall se dessa hos min dotter, jag har inte TV3.