Solros resa del 2
Jag har fuskat ordentligt ett bra tag… var nere på 90 innan fusket… efter stod den på 95…*suck* det var dags att göra något…
Så på långfredan gjorde jag en nystart… idag eller nu menar jag visar vågen 88 och då har jag ändå fuskat lite de senaste dagarna eftersom jag varit/är sjuk.. legat i feber och ont i halsen… inte mycket mat bara lite mackor typ… men i eftermiddags åt jag faktiskt en sallad ;) Nu hoppas jag att jag inte ska gå upp i vikt mer….

Välkommen tillbaka. jag är ganska ny här och började på samma vikt som du för tre månader sedan. nu siktar jag att komma under 80 innan sommaren.
Tack så mycket ;)
Nu fortsätter resan…har hållit på ett tag igen och inte skrivit nåt men känner att jag nu måste det…
Och en liten undran hur i helsefyr ska jag få i mig mer protein låg i går på 56g och det är väl ändå för lite eller?
Jaha ja.. nu har ytterligare ett år gått åt till att traska runt i kolhydraternas bistra värld :( Men började om igen den 1 maj… med några små avsteg… vilket har gett ett resultat på - 6 kg… Idag visade vågen 85,6… känns gott… upptäckte igår när jag var ute o cyklade att benen inte tog i magen längre weeho =)
Måste försöka skriva lite här eftersom det är det enda sättet att hålla lite koll på mig själv samtidigt som ni gör det med ;)
Oj då har du ju ändå en lägre vikt än förra året! :)
Välkommen tillbaka!!
Japp o det gjorde mig glad ;)
Uppdaterar lite… idag stod vågen på 82 kilo ;) Heja mig :D
Oj hurra!! Det går ju undan! :)
Japp ;) o jag mår så oförskämt bra ;) Även fast jag fuskat lite… men avstegen blir inte så långa denna gången ;)