Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3869 ggr
SirfalasEmy
0

Mat i Grekland?

Maken ska till Grekland och vi har ingen aning om hur maten är där. Några tips och trix? Skrattande

Trollpyret
0

Maten i Grekland blir en lätt match för honom. Bortsett från brödet,  potatisen och eventuella paneringar så är de ganska LCHF-vänliga där! Skrattande

SirfalasEmy
0

Okej, låter ju bra det. Försöker klura ut hur man säger smör, grädde och kött på grekiska, men det är ju svårt med hur man uttalar = läser.

Trollpyret
0

Antar att du har fått svaret på FB nu? Flört

SirfalasEmy
0

Hihi, japp, du passade på medan jag nattade T.  Tack!

Trollpyret
0

Anytime! :)

SirfalasEmy
0

bra, då ringer jag dig inatt när jag inte klarar ut uttalet i de grekiska orden. Tungan ute Kommer sitta som fastklistrad vid datorn för att lära mig. Flört Börjar nästan kännas som om jag skulle med på resan. Haha.

Graddnos55
0

Jag har kanske en extra säng i min lägenhet på Thassos? Finns det hjärterum så finns det stjärterum !Flört jag tror inte det blir några som helst problem med lchf-kosten i Grekland, det är medelhavskost å så lägger man till smör/grädde å annat gött.  Lchf har fungerat fint i Frankrike,Spanien,Italien så det går nog bra i Grekland åsså..Skrattande

Lev fett å glatt!

Gräddnos som åker till Thassos snaaaaart!Cool

Ps, Hur fet är sololjan/solkrämerna? Kan man ha dem som nödproviant? DsFlört

Trollpyret
0

Hehe, ja gör du det! Jag är van vid att ha köksjour långt in på nätterna på msn så jag kan ställa upp som språkjour för dig! Skrattande