Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 3465 ggr
Tasnim
0

Omställningsbekymmer?

Hej!

Jag startade (startade om, rättare sagt) med LCHF för ett par dagar sedan och första dygnet var det massiv huvudvärk som gällde men det gick ju över. Det jag funderar över är musklerna, som känns redigt klena. Nu är inte jag nagon atlet i vanliga fall, men musklerna brukar inte börja ömma och kännas helt slut i första uppförsbacken precis när man kommit utanför dörrn.. Är detta vanligt i början?

Sen undrar jag.. förra vändan kände jag mig ovanligt bra i magen första 2 veckorna, men sen blev det liksom lite molande och bubblande varenda dag. Jag har annars när jag äter kolhydrater ständiga problem med magen, smärtor och magknip som kommer & gar. Med lchf blev det helt bra i början men sedan började som sagt magen kännas lite konstig igen. Inte i närheten av vad det varit, men iallafall… ngn som haft det liknande?

Zepp
0

Muskeltröttheten är helt standard,, de får inget socker längre.. det som kroppen gör själv nu, är reserverat för hjärnan!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Tasnim
0

Ok, sa det kan man räkna med gar över efter ett tag? Far man väl hoppas…?Förvånad