Alla hjärtans dag-slarv?
Någon mer än jag som slarvat idag? Gick på singelkväll med gänget efter träningen idag och det bjöds på massvis med gott. Eftersom jag varit duktig och tränat hårt på sista tiden tillät jag mig att slarva och åt god ost, några finn crisp, oliver, en turkish delight och ett par bitar mörk choklad. Ska bli spännande att se om det straffar sig imorgon!

Tror jag knappast att det "straffar sej" - god ost =OK
ett par finncrisp till fest… tycker jag är OK,
oliver ok,
vad är turkish delight?
ett par bitar mörk choklad är oxå ok ibland, vad jag förstått…
Kram sent på alla hjärans dag till Dig! 
Sant, det mesta var iofs tillåtet på sätt och vis… MEN turkish delight är rena sockerbomben. Vet iofs inte vad det är gjort på, kan tänka mig att kanske honung är en stor ingridiens.
UlrikaA startade en annan tråd med bekännelser….
Vi kanske skulle ha en egen rubrik för syndare och synder ?? 
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"
MIna synder bestod i gräddost och en ruta 85% choklad plus att jag åt sallad till köttet. ;)
Jag är rätt nöjd med det slarvet!
Är det inte bättre att berätta positiva saker, man blir lätt så fixerad av det som är fel annars…. "Positive thinking, you know…?"
Numer pensionär i Nynäshamn
Håller med Margareta, berätta hellre hur ni klarat frestelerna, det kanske andra också har nytta av.
Synderierna kanske lockar fler…. tänk på Eva som lockade Adam med äpplet, eller det kanske var Ormen först, tror jag.. Nu har jag villat bort mig.
Ormar äter väl inte äpplen ?…..
Eller då var det ju Evas fel att vi män blir feta eftersom äpplet triggar ju sockersuget… Känns bra att ha nån att skylla på 
Jag håller med Margareta, att vi borde vara positiva, men det är ju det jag är… eftersom med LCHF är ett snedsteg ingen katastrof….. det är bara ett snedsteg…
I kolhydraternas värld kan jag säga att bara en sån sak som igår hade fortsatt trigga för en lång tid framöver, med ännu en sväng i jojon som följd… så jag är glad även över ett felsteg, att det inte blir mer än det….
Kram på er allihopa !!!
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"
Några nävar gele hjärtan, och jag hade ovanligt svårt att somna. Skall jag aldrig lära mig?
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk