Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 3121 ggr
KarinJ46
0

Ny medlem

Hejsan hejsan, Karin heter jag och bor lite söder om Stockhom. Körde traditionell GI för ett par år sedan och gick ner ca 8 kilo på ett halvår och höll den vikten ganska bra tills i höstas då jag träffade en kille. Jag har nu drabbats av "fredagsmysfetma" om man nu kan kalla det för det. Tänkte nu prova lite mer strikt lchf kosthållning för att se hur det fungerar.

Trevlig helg önskar Karin

sundsvallstjej
0

Lycka till! Se till att få med din kille också då ;)

juzze
0

lycka till! :-)

KarinJ46
0

Tack tack! Han har inte samma problem som jag dock. Tittar jag på ett wienerbröd så går jag upp 2 kilo. Han kan mumsa i sig vad som helst utan att gå upp i vikt Rynkar på näsan. Men han är mycket matlagningsintresserad så jag tror att han kommer att ta det som en utmaning med alla nya recept och modifieringar av de gamla recepten :o)

bullmagen
0

Säg att han kommer att se tydligare muskeldefinition efter ett tag på LCHF. Kul att han gillar att laga mat, då kommer ni få trevliga stunder tillsammans framöver!

Mervi
0

Välkommen hit!

Denna kost är bra för alla även de som tål kolhydrater mår bra av LCHF.

Lycka till!

KarinJ46
0

Tack vänner! Jag tror att det har börjat bra i allafall. Efter en dag med ägg, bacon och majonäs var jag i ketos (enligt ketostixen) Efter 3 dagar med ägg, majonäs och bacon tänkte vi ikväll festa loss på en grillad biff med hemgjort vitlöksmör…mmm. Kanske ett litet glas rödvin efter maten när matsmältningen kommit igång (för antioxidanternas skull Cool)

Tisdag
0

Välkommen och lycka till! Glad