Har ingen våg
Hej
Började med LC i söndags men har ingen våg.
Lär inte behöva det heller jeansen sa en hel del idag.
Jeansen som brukar sitta sådär lagom tajt trillade av mig har fått ta in skärpet ett hack med
Å detta är på 4 dagar. Jippi jag har lyckats med något som jag länge har försökt med.
Jeansen är nästan 4 cm för stora

Jättekul för dig! 
Själv gick jag ner lite de första veckorna men nu är det trögt. Jag känner att jag måste minska på mejeriprodukterna o jag ska gå ner i vikt eller kroppsfett.

Grattis!
Jag tror min våg ska flytta snart jag har hört den tala om det…
Skaffa dig en håltång!
Jo jag är avundsjuk….
MEN MEST GLAD FÖR ATT MAN HÖR ATT DET FUNKAR!!!!!!!

Grattis! Med sådana mått så behöver man ju ingen våg!
Jag har gått ner fyr storlekar(tror jag, undvek klädinköp i det längsta) och precis börjat tycka det är lite kul med kläder igen!
Jättegrattis!
Jag har inte heller någon våg. Svårt att få tag i en som räcker till eftersom jag väger så mycket.
Men det är väl kul när man märker på kläderna? Jättegrattis igen!
Grattis! Själv har jag denna vecka kommit ifrån att väga mig varje morgon. Det är ett stort steg. Nu blir det varje lördag i stället (så kan man synda på kvällen…
)
Grattis! Det är ju omfånget som känns och syns, inte vikten.

Nu har det gått det gått 8 dagar. Till och med mjukisarna som brukar sitta åt när dom är ny tvättade sitter löst.
JIHA detta är så roligt.
Min sambo la till och med märke till det här om dagen.
Har fått investera i en ny badräkt till min början på smärtrehabsprogramet i mars bara hoppas att den inte blivit för stor till dess. Köpte för säkerhet skull en storlek minder än jag brukar ha
Kram på Er alla där ute
GRATTIS Iza_the_cat!!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Skönt att kunna se förändring. Grattis! Iza_the_cat!

Var du glad över att du inte har nån våg! det är en djävulsk manick, skapad enbart för att ge oss traumtiska upplevelser!
visst är det kul…någon våg behöver man inte..bara använd det magiska bandet sss pratar om, det räcker gott och väl