Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 1879 ggr
folke
0

Nu har jag sponsrat iFokus,,,,,

Jag beställde DVDn om svartvit foto för Photoshop som annonserades här,,,,,,

Ville bara tala om det !!   Oskyldig

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

odezza
0

Du kan väl rapportera, när du har fått den… om den är bra, eller prisvärd, osv… Glad

"still lost in space and time"

Margareta
0

folke: brukar du besöka Foto iFokus!

Den sajten gillar jag när jag har gott om tid…. den här tar all min tid just nu, men jag återkommer till Foto när jag hinner…

Numer pensionär i Nynäshamn

folke
0

Nu har jag fått Dvd´n…..

Mycket bra och pedagogisk, 9 timmar bara svartvitt,,, det är nästan för omfattande…

Det goda är att det är lättfattat och han pratar vardagsspråk så att det går att förstå även om man inte är Photoshop guru…

Även om den är riktad mot svartvita bilder tycker jag ändå att många verktyg som normalt används för färg blir utredda på ett enkelt sätt…  t,ex "kurvor" som jag aldrig fått riktigt grepp om, lyckades han förklara på 2 minuter….

Kan rekomenderas !   Skrattande

Länk till sidan:

www.moderskeppet.se

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Thomas_Jansson
0

Visst Folke,

Jag köpte DVD för flera veckor sedan och Mattias har en bra förmåga att förklara saker och ting.

Jag har fuskat lite med Elements tidigare men har nu tack vare Mattias gått över helt till "riktiga" PS.

Jag gillar också avsnittet om kurvor - han gör det suveränt enkelt….

Fotar fö numera nästan endast i råformat.

Thomas_Jansson
0

Kolla in:

http://www.photoshoptips.se/

Det finns hur mycket som helst om PS på nätet men det är svårt att hitta bra siter på svenska - det kan ju vara nog så besvärligt att lära sig PS utan språksvårigheter….