hahaha... ting kan ske...
tänkte bara dela med mig av mitt "första snedsprång":
jobbar i restaurangbranschen och hade igår en hektisk dag, här i oslo är det strålande sol vilket innebär fullproppade uteserveringar. så när jag slutade vid 17.30 tiden hade jag kutat runt i nåra timmar… gick för å säga hejdå till en i baren och drack ett glas vatten, men så tog jag en öl oxå… drack halva av bara farten för att sen hinna till bussen… på väg dit kom jag på vad som just hänt… att jag lagt i mig en halv öl, kunde inte annat än att skratta åt mig själv… har snart ätit lchf i 2 månader å det går fin fint! den där halva ölen arkiverar jag…
men appropå öl, så finns det (vart fall i norge) en öl som heter Tuborg Lite, innehåller bara 1g kolh/ 100 ml, alltså bara 5 gram/ per burk :) härligt å veta att man faktiskt kan få dricka en öl i solen i sommar!!
Värre synder kan man göra sig skyldig till, tycker jag;)
Hehe-har själv suttit på en uteservering i Oslo i veckan-det blev ingen öl men en cortado:)

Men den smakar kemikalier!

Känner igen symptomet. Efter en knapp vecka på LCHF tog jag över ett äpple av min dotter som tappade intresset för det och tog några tuggor innan det sa pling: Vad gör jag? Har dock överlevt det snedsteget och haft en stadig viktnedgång sen dess.
#1 - Ja verkligen - lindi kunde ju ha dragit i dig hela ölen

Med följden: Ragglat ut på stan - hick! - klivit på fel buss - zomnat - vaknat ngr timmar senare i…ja t.ex. Bergen, typ. Där i sin tur, gått vilse - klivit snett & brutit benet - blivit tvunget ta ambulansflyg. Där visar det sig att piloten e svensk, utan gilltigt flygcertifikat - som flyger vilse & hamnar på Island…
Eller
I bästa fall - bara blivit väldigt kissnödig av all öl.
/L