Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 3982 ggr
Margareta
0

Semester på LCHF

Nu är det dags för min andra USA-resa som LCHF:are. Förra påsken var vi i Atlanta, GA och den här påsken skall vi till Kalifornien. Man får passa på när den arbetslösa sonen tar hand om hus och husdjur.

Jag kommer inte prioritera KiF under tiden - men självklart kommer jag inte kunna hålla mig härifrån helt.

Kanske blir det en och annan LCHF-rapport både här och på FB.

Numer pensionär i Nynäshamn

sepersl
0

Låter underbart! Du är väl förtjänt av semester nu. Ladda batterierna både fysiskt och psykiskt. Feta burgare utan bröd tänker jag automatiskt på - smaskigt!

*kram*

Ron-Jag
0

Ha en underbar resa.

Själv ska jag åka till San Francisco i slutet på maj så du får gärna komma tillbaka med förslag på mat och sånt som kan hjälpa mig att hålla fast vid LCHF under min resa.  Flört

Margareta
0

Nu är jag tillbaka efter intensiva dagar i USA. Jag trodde jag skulle hinna skriva av mig här i tråden och även lägga upp bilder.

Internetkopplingarna på de olika hotellen var olidligt sega så vi hade fullt upp med att hålla kontakt med nära och kära.

Jag kan ändå så här i efterhand berätta om hur det var - för en upplevelse var det helt klart.

Förra året i Altanta bodde vi på ett och samma hotell, där vi hade både micro och kylskåp. Den här gången for vi runt och hade sällan micro och kyl. Det gjorde saken betydligt svårare - men är man tjurig så går det.

Numer pensionär i Nynäshamn