Nyckelfråga: Är det kolhydrater i?
Burn X3 Daytime
Portionstorlek: 2 kaps (60 port.)

Innehåll per
portion

Hoodia kaktus 20:1
(Opuntia Dillenii Haw)
335mg
- Motsvarar rent blad
6700mg
Synefrin HCL
50mg
Vitamin B6
4mg
Thermogenic Blend
470mg
(Grönt te extrakt [95% polyfenoler, 84% katekiner, 50% EGCG], vitpilsbark [30%], vindruvskärnextrakt [95% polyfenoler], cayenneextrakt, ingefärsextrakt.
3 Phase Energy Matrix*
320mg
(Grönt te extrakt [22% polyfenoler, 10% EGCG, 40% koffein], koffein, guarana extrakt [22% koffein], extrakt från kaffebönor [klorogensyra 10%])

*Innehåller koffein från 3 olika naturliga växtkällor. Totala koffeinmängden motsv. ca 1.5 kopp svart kaffe.

Doseringsförslag: Tag 1 portion (2 kapslar) 2 gånger dagligen 30-60 minuter före måltider. Börja med 1 kapsel för att kontrollera toleransnivå.

Övriga ingredienser: Kapselskal av gelatin.
Enligt tillverkaren Skalldet ju gå bra tillsammans med LC kost vill man prova är ju valet fritt

Allt det där är sånt som anses öka din förbräning o minska din hunger!!
Ta du och försök hitta dina naturliga signaler vad gäller hunger och förbräning med LCHF i stället.. du skall ju leva tillsamans med din kropp resten av livet!!
Pröva istället med mat i stället för extrakt, chilli, grönt te, kaffe i naturliga former.. i naturliga proportioner!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Jo men nu har jag ju en burk jag betalat över 200 kr för så det vore ju bra om jag kunde använda den.

Häll ut innehållet o använd burken till något.. det du fick ut av de där 200 kr var att du blev en erfarenhet rikare!
Det är du och kroppen reseten av livet.. försök inte att lura den!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Dyrt koffeinpulver.
Zepp har rätt, men du kan lika gärna sälja det på blocket eller tradera. Det finns allid någon som…köper sånt här.