Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 4250 ggr
ninni-s
0

Kina och LCHF

Imorgon åker jag till kina, och jag vet inte hur jag ska lösa maten. På planet dit kan jag ju ta med mej egen mat men vet inte riktigt hur jag ska lyckas ta med på planet hem. Sen vet jag inte hur jag ska lyckas hålla allt väl i landet. Känner mej nervös då jag inte har gått ner så jätte mkt, sen kom mensen och jag går upp nått fruktansvärt.

Sen när jag kommer hem ska jag ta tag i det här och försöka att inte ha grädde eller CF med i det mesta jag äter för jag tror att det är lite av boven till att jag inte går ner.

DanielS
0

Kina är ett ganska stort land med oerhört varierande matkulturer; vart skall du åka?

ninni-s
0

Jag ska åkta till Peking…

hemul
0

Det får bli pekinganka då! Flört

Wtn3
0

Men i Peking så heter pekinganka bara anka ;o)

clarkkent
0

Jag åker till Peking ganska ofta inga problem, frukost på hotellet ägg och bacon, ris är bara ett tillbehör till övrig mat. Säljer köttspett på Wang Fu Jing. Det finns supermarkets som säljer det vanliga, jag brukar ta med mig ost. Peking är superroligt och maten inget problem!!!

ninni-s
0

Oki tack. Ja vi var där när dom firade sitt nyår så det mesta var stängt + att jag inte åt Lc då. Så jag har ingen riktig koll, Men det enda jag vet är att jag inte tyckte maten var så god. Men men nu får vi se när allt är öppet om jag har mera tur. Ikväll drar jag

Clarkkent: har du några bra tips i Beijing?